کد خبر: 44207 A

رژلب های جسورانه خانم سلبریتی/عکسها

ایران آرت: لب‌های مات زیبایی و جذابیت خود را دارند و برای مدت زمان طولانی حفظ می‌شوند. پریانکا چوپرا از آن دسته سلبریتی‌هایی است که از رژ لب مات برای زیبایی نهایت استفاده را می‌برد.

رژ لب‌های مات و مخملی در انواع روشن و تیره و با درجه‌بندی‌های مختلف به فروش می‌رسند. پریانکا چوپرا در انتخاب رنگ رژ‌های مات، جسورانه عمل می‌کند. او اغلب از رنگ‌های روشن استفاده‌می‌کند و گوشه‌های بیرونی پایین و بالای لب‌ها را با رژ پر می‌کند تا لب‌هایش بزرگتر و حجیم‌تر به نظر برسند.

استفاده از کانسیلر و کرم پودر قبل از رژ مات

به گزارش تابناک باتو، او قبل از استفاده از رژ لب‌های مات از کانسیلر و کرم پودر برای رفع تیرگی لب‌ها استفاده می‌کند و رنگی خنثی به لب‌های خود می‌بخشد تا رژ لب بهتر روی لب‌هایش بنشیند.

1

او قبل از زدن رژ لب‌های مات، برای مشخص کردن شکل و فرم لب‌ها خط‌لب می‌کشد تا رژ لب تمیز و بدون بیرون زدگی از محدوده لب انجام شود. او ابتدا محدوده اطراف لب را با رژ مشخص و سپس آن را با رژ لب مات پر می‌کند.

2

 

 

 

3

رنگ‌های رژ لب مات با در نظر گرفتن تن پوست

پریانکاچوپرا دارای تن پوست متوسط است، به همین دلیل از رنگ‌های ارغوانی، بنفش کمرنگ، مرجانی روشن، سرخ و توتی (به رنگ توت‌فرنگی) برای استایل‌هایش بهره می‌برد. از آنجا که رژ‌های او روشن و جسورانه‌اند، او سعی می‌کند تا برای رعایت اعتدال و شلوغ نشدن صورتش، آرایش چشم سبکی داشته‌ باشد.

4

5

7

 

سلبریتی ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین