کد خبر: 69195 A

پرسپولیس| علیرضا بیرانوند| مهدی عبدی

اقدام جنجالی مهاجم پرسپولیس علیه بیرانوند/ عکس

اقدام جنجالی مهاجم پرسپولیس علیه بیرانوند/ عکس

در حالیکه علیرضا بیرانوند با مدیرعامل پرسپولیس به مشکل خورده و طبق شنیده‌ها گفته پرسپولیس یا جای اوست یا درویش؛ حالا مهدی عبدی با انتشار یک استوری از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حمایت کر!

ایران آرت: مهدی عبدی با انتشار یک استوری از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش خبر ورزشی، برگزاری جلسه ظهر دیروز ایجنت علیرضا بیرانوند و رضا درویش، طی ۲۴ ساعت اخیر در رسانه‌ها و به ویژه فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است. ناراحتی ایجنت بیرانوند از رضا درویش و شرح آن چه در جلسه گذشته با آب و تاب فراوان برای بیرانوند که در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برد باعث شده تا شایعاتی پیرامون ناراحتی شدید این دروازه‌بان ملی پوش در برخی رسانه‌ها منتشر شود.

این درحالی است که رضا درویش در گفتگوی خصوصی که با برخی از خبرنگاران تاکید کرده پس از بازگشت بیرانوند از اردوی تیم ملی، در جلسه ای با او مشکلات را حل می کند و علیرضا مثل فرزند اوست.

اتفاقاتی که باعث شده تا برخی به حمایت از بیرانوند پرداخته و مدعی شوند با توجه به ارقامی که دیگر دروازه‌بان‌های لیگ برتریدریافت می کنند، بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران حق دارد ارقامی بالاتر دریافت کند و گروه زیادی نیز تاکید دارند با توجه به شناختی که از درویش دارند بهتر است به او اعتماد کرده و فضا را برای او سخت نکنند.

در این میان مهدی عبدی با انتشار یک استوری و حمایت از رضا درویش اقدام جالبی انجام داده که قطعا می تواند در آینده بازتاب زیادی داشته باشد.

استوری معنی دار مهاجم پرسپولیس/ سرخ ها دو دسته شدند؟

پرسپولیس علیرضا بیرانوند مهدی عبدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین