کد خبر: 69792 A

استقلال| مهدی قائدی

خبر خوش برای هواداران استقلال و مهدی قائدی

خبر خوش برای هواداران استقلال و مهدی قائدی

استقلال محمد محبی را از دست داد و این بازیکن به روستوف رفت اما از خرید زوج بوشهری او همچنان ناامید نشده است.

ایران آرت: مهدی قائدی با وجود اینکه اردوهای تدارکاتی تیم‌های اماراتی در اروپا آغاز شده همچنان در دبی مانده و منتظر نتیجه مذاکرات این باشگاه با شباب الاهلی است.

چند روز قبل تیم شباب الاهلی، دبی را به مقصد بلگراد ترک کرد تا اردوی پیش فصل خود را در یک کمپ جنگلی حومه پایتخت صربستان برپا کند.

بازیکنان این تیم در حالی راهی اروپا شدند که مهدی قائدی با وجود آنکه یکی از نفرات رسمی شباب الاهلی محسوب می‌شود، جایی در این اردو نداشت و کاملاً مشخص شد که سرمربی شباب الاهلی روی او برای فصل آینده زیاد روی اوحساب باز نمی‌کند و باشگاه می‌خواهد از بازیکن ایرانی خود حتی المقدور برای درآمدزایی بهره ببرد.

به گزارش خبر ورزشی، این روزها مذاکره الاتحاد کلبا با شباب الاهلی برای استفاده از مهدی قادی جدی شده و به موازات آن باشگاه استقلال هم دوباره خواهان جذب بازیکن ایرانی ملی پوش شباب الاهلی امارات است. البته تحاد کلبا که با هدایت فرهاد مجیدی آماده فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات می‌شود پنجشنبه شب به سوی اسلوونی پرواز کرده و اردوی خود را از صبح جمعه استارت می‌زند. مجیدی و شاگردانش در حالی راهی اروپا شدند که مهدی قائدی در کاروان آنها هم حضور نداشت و کاملاً پیداست دبی مانده تا تصمیم نهایی را اتخاذ کند. با این تفاسیر شانس حضور مجدد قائدی در کنار فرهاد مجیدی کاهش یافته و او احتمالا  از میان شباب الاهلی و استقلال یک تیم را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد.

البته جواد نکونام پنجشنبه طوری حرف زد که انگار از جذب قائدی هم نا امید شده است!

 

استقلال مهدی قائدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین