کد خبر: 70250 A

یاسین سلمانی از پرسپولیس دور شد | درخواست ناباورانه یاسین سلمانی از پرسپولیس

یاسین سلمانی از پرسپولیس دور شد | درخواست ناباورانه یاسین سلمانی از پرسپولیس

حالا یاسین سلمانی به نزدیکی پرسپولیس رسیده اما به نظر می‌رسد درخواست عجیبش ممکن است او را از پرسپولیس دور کند.

ایران آرت: اخبار واصله حکایت از آن دارد که مدیربرنامه های کاپیتان تیم ملی امید از پرسپولیس درخواست قرارداد دلاری کرده است!

خبر ورزشی نوشت: در خبرها داشتیم؛ باشگاه پرسپولیس به خواسته یحیی گل‌محمدی به‌طور جدی با یاسین سلمانی وارد مذاکره شد و طرفین مذاکرات اولیه را با یکدیگر انجام دادند. اما جالب اینکه یحیی تا الان موافق این انتقال نبود و ترجیح می‌داد خط هافبک تیمش را با جذب سلمانی شلوغ نکند اما حالا با دلایلی دیگر به سراغ این خرید رفته است.  کادرفنی پرسپولیس بعد از بررسی همه شرایط جهت کنار گذاشتن یک بازیکن بزرگسال به این نتیجه رسیدند که یکی از هافبک‌ها را کنار گذاشته و یاسین سلمانی را جایگزین او کنند. از این جهت که سلمانی سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و می‌تواند یک گزینه خوب برای یکی از هافبک‌های بزرگسال پرسپولیس باشد. با این شرایط برای اضافه شدن مهاجم خارجی یکی از هافبک‌های سرخپوشان که احتمالا سینا اسدبیگی باشد باید به‌زودی پرسپولیس را ترک کند.

هافبک فصل گذشته سپاهان و کاپیتان تیم امید ایران یکی از بازیکنانی است که مورد توجه هر دو تیم پرطرفدار پایتخت قرار دارد.

آنهایی که از نزدیک یاسین سلمانی را می‌شناسند، می‌دانند که او طرفدار پرسپولیس است و قلبهای قرمزی که در استوری‌ها و پست‌هایش گذاشته، به همین دلیل بوده است اما درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفت که این باشگاه او را نمی‌خواهد!

اگرچه یحیی گل‌محمدی هم به این بازیکن اعتقاد داشت اما طی یک هفته گذشته ظاهرا توافقی بین باشگاه پرسپولیس و سلمانی روی نداده است و این بحث مطرح شده که سلمانی به سمت استقلال تغییر مسیر داده و مدیر برنامه‌های این بازیکن مذاکرات مثبتی با این باشگاه داشته است.

خبر استقلالی شدن کاپیتان تیم امید در حالی منتشر شده که براساس پیگیری‌های ما، سلمانی به دنبال این بود که فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد و به همین دلیل از مدیر برنامه‌هایش که اهل هلند است، درخواست کرد تا مقصد مناسبی برای او پیدا کند. او در گفت‌وگو با نزدیکانش خبر تماس استقلالی‌ها و حتی جواد نکونام را تایید کرد اما همانطور که نوشته بودیم، این بازیکن قصد داشت لژیونر شود و حتی اگر آفر خارجی مناسبی برایش پیدا نشود، شاید به استقلال برود اما...

حالا او به نزدیکی پرسپولیس رسیده اما به نظر می‌رسد درخواست قرارداد دلاری ممکن است یاسین سلمانی را از پرسپولیس دور کند.

 

پرسپوليس یاسین سلمانی یاسین سلمانی استقلال یاسین سلمانی پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین