کد خبر: 70227 A

یاسین سلمانی| یاسین سلمانی استقلال| یاسین سلمانی پرسپولیس

یاسین سلمانی پیشنهاد استقلال را رد کرد | چراغ سبز یاسین سلمانی به پرسپولیس | ۴۸ ساعت مانده تا ترکیدن بمب نقل و انتقلات

یاسین سلمانی پیشنهاد استقلال را رد کرد | چراغ سبز یاسین سلمانی به پرسپولیس | ۴۸ ساعت مانده تا ترکیدن بمب نقل و انتقلات

ایران آرت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌زودی قرارداد یاسین سلمانی با پرسپولیس نهایی خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، یاسین سلمانی از روز آغاز فعالیت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانه در بین چهره‌های ویژه بازار قرار گرفت؛ به‌ویژه آنکه ژوزه مورایس سرمربی سپاهان بعد از آنکه قرارداد سلمانی با طلایی‌پوشان به پایان رسید، در تصمیمی جالب‌توجه اعلام کرد که این بازیکن جایی در تفکرات او ندارد و همین مسئله باعث شد تا کاپیتان تیم امید ایران به یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات تبدیل شود و گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره آینده کاری او به میان آمد.

سلمانی در شرایطی مورد توجه دو باشگاه پرطرفدار پایتخت قرار گرفت و استقلال و پرسپولیس برای جذب او رقابت داشتند که در مصاحبه‌ای اعلام کرد به دنبال لژیونر شدن است و هدف خود را بازی در خارج از ایران قرار داده است. در این میان، بحث دریافت پیشنهاداتی از کشورهای قطر و روسیه مطرح شد و گفته می‌شد که باشگاه العربی قطر جدی‌ترین خواهان یاسین سلمانی است اما با وجود مذاکرات انجام شده، طرفین برای همکاری به توافق نرسیدند تا همچنان بلاتکلیفی سلمانی ادامه داشته باشد.

از ورود به لیست یحیی تا پاسخ منفی به درخواست نکونام

هافبک فصل گذشته سپاهان در شرایطی نامش در حوالی خط هافبک پرسپولیس مطرح شد که جذب او اولویت نخست یحیی گل‌محمدی نبود و او از مدیریت باشگاه خواسته بود تا شرایط حضور سعید عزت‌اللهی را در تیمش فراهم آورند؛ انتقالی که به‌واسطه ایجاد تغییرات در فرآیند فروش عزت‌اللهی از سوی باشگاه دانمارکی، منتفی شد و بعد از آنکه سرخ‌ها ناکام در جذب هافبک شماره 6 تیم ملی بودند، اولویت‌های خود را در خط هافبک به‌روزرسانی کرده و نام سلمانی به فهرست یحیی گل‌محمدی اضافه شد.

جواد نکونام هم در نقطه مقابل در تلاش بود تا سلمانی را برای آبی‌پوش شدن راضی کند و مذاکراتی را هم شخصاً با او انجام داد. با وجود مذاکراتی انجام شده از سوی نکونام با یاسین سلمانی برای حضور در استقلال، گفته می‌شود که کاپیتان تیم امید ایران پاسخ منفی خود را به سرمربی آبی‌ها داده تا فرآیند انتقال او هم به جمع آبی‌پوشان پایتخت منتفی شود. در این میان، بحث حضور سلمانی در تراکتور هم مطرح شد اما آنچه واضح است اینکه تراکتوری‌ها با توجه به وضعیت خط هافبک خود، با تصمیم پاکو خمس تلاشی برای جذب یاسین سلمانی انجام ندادند.

فاصله 48 ساعته سلمانی با پیراهن پرسپولیس؟

یحیی گل‌محمدی با توجه به شرایط نامشخص میلاد سرلک برای ادامه حضور در فهرست پرسپولیس، از مدیران باشگاه خواست تا مذاکرات خود را با یاسین سلمانی به طور جدی‌تر دنبال کنند که در روزهای گذشته و در شرایطی که بحث جذب دروازه‌بان و مهاجم خارجی برای پرسپولیس مطرح بود، سرخ‌ها مذاکرات چراغ خاموشی با سلمانی داشتند و گفته می‌شود که مذاکرات انجام شده به مراحل مثبتی رسیده و انتقال این هافبک جوان در آستانه نهایی‌شدن است.

یاسین سلمانی که حضور در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر را از دست داده، به دنبال آن است تا پیش از آغاز هفته سوم تصمیم نهایی خود را درباره انتخاب تیم بعدی‌اش بگیرد و با توجه به مذاکرات انجام شده میان او و پرسپولیس، احتمالاً طی 48 ساعت آینده اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، قرارداد او با سرخ‌پوشان پایتخت به امضا خواهد رسید. البته که طرفین هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند اما با توجه به رایزنی‌های انجام شده، توافق نهایی دور از دسترس نیست.

 

یاسین سلمانی یاسین سلمانی استقلال یاسین سلمانی پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین