کد خبر: 70283 A

استقلال| پرسپولیس

نقشه عجیب بازیکنان پرسپولیسی برای شادی گل مقابل استقلال | یک پرسپولیسی تن به این بازی نداد

نقشه عجیب بازیکنان پرسپولیسی برای شادی گل مقابل استقلال | یک پرسپولیسی تن به این بازی نداد

ایران آرت: حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر قرار است روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.

به گزارش خبر ورزشی، سپاهان و استقلال، مهم‌ترین و یکی از جذاب‌ترین بازی های دور رفت را در اصفهان درحالی برگزار می کنند که هر دو تیم ۶ امتیازی هستند. سپاهان پرهوادار هم پرمهره‌ترین و کامل‌ترین تیم لیگ بیست و سوم به دنبال سومین برد پیاپی است  در آنسوی میدان هم تیمی قرار دارد که با وجود ۲ قهرمانی در آسیا و هواداران پرشمارش پیش فصل سختی را پشت سرگذاشته است.

نکته جالب اینجاست که سپاهان اصفهان به احتمال فراوان در ترکیب اصلی خود از ۴ بازیکن سابق پرسپولیس بهره می برد. بازیکنانی که از انگیزه فراوانی برای بازی مقابل استقلال برخوردارند.

در همین ارتباط شنیدیم شهریار مغانلو، رامین رضاییان و رضا اسدی برای شادی گل مقابل استقلال نقشه هم کشیده‌اند. این سه بازیکن پرسپولیسی، در روزهای اخیر شادی گل هم تمرین کرده‌اند چون معتقدند می توانند دروازه آبی ها را در اصفهان باز کنند. البته مغانلو، رضاییان و اسدی قصد داشتند فرشاد احمدزاده را نیز وارد نقشه خود کنند اما شماره ۱۰ سپاهان به دو دلیل راضی به این کار نشد؛ اول آن که احمدزاده در فولاد خوزستان شاگرد جواد نکونام بوده است. دوم اینکه خانواده همسر فرشاد احمدزاده استقلالی هستند و او دوست ندارد برای فامیل خودش کُری بخواند!

291064

باید منتظر ماند و دید سپاهانی ها که با این اعتماد به نفس نقشه شادی پس از گل مقابل استقلال کشیده‌اند، می توانند به هدف خود برسند یا اینکه...

 

استقلال پرسپوليس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین