ایران آرت: به نظر می‌رسد این پسر ۷ ساله یک جادوگر سبک اکسپرسیونیست است که صحنه هنر بین‌المللی را به تصرف خود درآورده است.

نقاشی‌های آکار با نام "پیکاسوی پیش دبستانی" توسط رسانه‌های آلمانی، اکنون هزاران یورو (دلار) به خریداران از سراسر جهان فروخته می شود. "کرام اکار" پدر و مدیر وی به خبرگزاری فرانسه گفت: "در سن هفت سالگی او وارد دنیای هنر شده است. اکنون خریدارانی از آلمان ، فرانسه و ایالات متحده آمریکا به کارهای وی علاقه دارند."

پدر و مدیرش کریم آکار می‌گوید که آنها پس از آن که به عنوان هدیه جشن تولد چهار سالگی فرزندشان به او بوم نقاشی دادند متوجه شدند او استعداد دارد. او می‌گوید: "اولین تصویری که پسرم کشید خارق العاده به نظر می رسید و من در ابتدا فکر می کردم که همسرم آن را رنگ کرده است. سپس من فکر کردم شاید این فقط تصادفی باشد ، اما با عکس های دوم و سوم مشخص شد که او استعداد دارد."

اخیراً یک اثر او در این مجموعه با قیمت ۱۱۰۰۰ یورو به فروش رسید و درآمد آن به خیریه کودکان تعلق گرفت. او به بنیاد کودکان مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان دعوت شد و یک اثر آبستره را نقاشی کرد که در نهایت توسط میکائل آکار و مانوئل نویر امضا شد و به فروش رسید.

کد خبر: 45223 |

پیکاسو کوچک و خلق نقاشی ۱۱هزار یورویی/ فیلم

به میکائیل آکار ۷ ساله لقب پیکاسو پیش دبستانی داده‌اند، هرچند به زعم خیلی‌ها کار این کودک با استعداد یادآور سبک نقاشی جکسون پولاک است.

ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • شهین
    پاسخ

    خیلی محشره کارش واقعن هم رنگهارو بطرز جالبی کنار هم میپاشید.حیرت زده شدم.خیلی عالی بود.ممنون پیکاسوی کوچک