کد خبر: 70765 A

Josh Rowell | گالری Firetti دبی | گالری فایرتی

ببینید : مراقبه نقاشانه Josh Rowell هنرمند انگلیسی در گالری Firetti دبی

ببینید : مراقبه نقاشانه Josh Rowell هنرمند انگلیسی در گالری Firetti دبی

مراقبه نقاشانه Josh Rowell هنرمند انگلیسی در گالری Firetti دبی در السرکال اونیو مورد توجه قرار گرفته است.

ایران آرتآزاده جعفریان: این روزها کدهای اخلاقی نقاش انگلیسی، جاش روول ، در گالری معاصر Firetti در السرکال اونیو دبی توجهات را به خود جلب کرده است.

این نمایشگاه به کیوریتوری سلین اعظم Celine Azem برپا شده است.

 آثار روول آشکارا بینندگان را به مدیتیشن دعوت می کنند، مخاطب می تواند قدم به قدم به سفر درونی هر اثر نزدیک شود.

 Josh Rowell هنرمند انگلیسی در گالری Firetti دبی

کاملا پیداست این هنرمند روزها و ماهها برای آفرینش هر اثر صرف می کند. او سعی می‌کند به مخاطبانش بفهماند که «رمزهای اخلاقی» بسیار مهم و در عین حال ساده هستند. او همیشه در حال مراقبه با خودش است. او از فضای خالی در کنار کدهایی استفاده می کند که به مخاطبش فرصت تفکر می دهد.

گالری Firetti contemporary درباره این نمایشگاه می نویسد: MORAL CODES مسیری قابل تامل از آثار روول را ارائه می دهد که شامل مجموعه های مشهور او مانند "Pinting Language"، "Virtually Fragile" و "Mozaics" است.

 Josh Rowell هنرمند انگلیسی در گالری Firetti دبی

این نمایشگاه در قلمروهای اخلاقیات، ارتباطات و چشم انداز دیجیتال در حال تکامل می کاود و بینندگان را دعوت می کند تا در مورد کدهای اخلاقی که جامعه ما را شکل می دهند فکر کنند.

 Josh Rowell هنرمند انگلیسی در گالری Firetti دبی

در این نمایشگاه مجموعه‌ای از سری زبان نقاشی روول با الهام از افسانه‌های ازوپ قرار دارد. این داستان‌های جاودانه که از یونان باستان سرچشمه می‌گیرند، فرهنگ‌ها و نسل‌ها را درنوردیده‌اند و درس‌ها و آموزه‌های اخلاقی ارزشمندی ارائه می‌دهند. تفسیر روول از این افسانه ها یادآور اهمیت پایدار ارزش های اخلاقی در دنیای امروز است. روول ما را دعوت می کند تا با این موضوعات عمیق درگیر شویم و سفری درون نگری را آغاز کنیم و «رمز اخلاقی» حاکم بر زندگی ما را به چالش بکشیم.

 

السرکال اونیو Firetti Gallery Josh Rowell سلین اعظم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین