کد خبر: 71571 A

سکه Sikka| دبی کالچر Dubai Culture | الشینداغا Al Shindagha

سکه Sikka جشنواره هنر و طراحی دبی فقط دو هفته بعد/ همه آن چیزی که باید بدانید

سکه Sikka جشنواره هنر و طراحی دبی فقط دو هفته بعد/ همه آن چیزی که باید بدانید

اداره فرهنگ دبی Dubai Culture دوازدهمین جشنواره هنر و طراحی سکه Sikka را در محله تاریخی الشینداغا برگزار خواهد کرد.

 ایران آرت : رسانه هنر روز خاورمیانه ArtDayME خبر داد: اداره فرهنگ دبی Dubai Culture دوازدهمین جشنواره هنر و طراحی سیکا را در محله تاریخی الشینداغا برگزار خواهد کرد.

 از جمعه، 23 فوریه تا 3 مارس، جشنواره هنری سکه که اکنون پلتفرم هنر و طراحی سیکا Sikka نامیده می شود، به محله تاریخی الشینداغا Al Shindagha در دبی قدیمی منتقل شده است که به جذابیت های این رویداد خواهد افزود.

جشنواره هنری سکه Sikka در پس زمینه نهر دبی و بزرگترین موزه میراث امارات متحده عربی در محله تاریخی الشینداغا جذابیت هایی تازه ای به این رویداد علاوه خواهد کرد.

سکه Sikka

در دوازدهمین دوره سکه Sikka این جشنواره ۹ روزه استعدادهای نوظهور از امارات متحده عربی و فراتر از آن را به نمایش می گذارد و طیف متنوعی از اینستالیشن های هنری، عکاسی، اجراهای زنده، نمایش فیلم، موسیقی، کارگاه ها، پانل ها، غذا و موارد دیگر را ارائه می دهد. 

پیشنهاد برگزارکنندگان سکه Sikka این است که با دوربین‌های کاملاً شارژ شده بروید زیرا اگر قرار باشد شبیه نسخه‌های قبلی باشد، لحظات قابل‌توجهی در اینستاگرام خواهیم داشت.

بنا بر این اعلام ورود سکه Sikka رایگان است.

گویا امسال سکه شاهد بیش از 500 هنرمند و اثر خلاق است که جنبه هنری خود را با نمایش هایی که در امتداد مسیرهای تاریخی دبی قدیمی قرار دارند، به نمایش می گذارند. آثار هنری حتی در خانه‌های تاریخی در منطقه الشینداغا نیز به نمایش گذاشته می‌شوند.

سکه Sikka

هشت نقاشی دیواری عظیم، بیش از 200 کارگاه برای کودکان و بزرگسالان، اجرای و دستکم 35 غذا فروشی خیابانی بومی متفاوت از دیگر بخش های سکه Sikka است.

دبی کالچر Dubai Culture جشنواره سکه دبی سکه Sikka الشینداغا Al Shindagha
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین