کد خبر: 17738 A

حاشیه‌های ماجرای خانم بازیگر و مهران مدیری ادامه دارد / آبرویم در خطر است

حاشیه‌های ماجرای خانم بازیگر و مهران مدیری ادامه دارد / آبرویم در خطر است

بازیگر سریال "اغما" درباره حواشی پیش آمده حضورش در برنامه "حالا خورشید" صحبت کرد.

ایران آرت: شیوا خنیاگر بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما اواخر هفته گذشته با حضور در برنامه «حالا خورشید­» به انتقاد از بیکارى همکاران خود پرداخت و از شرایط موجود ابراز نارضایتى کرد.

او در گفت‌وگو با تسنیم گفت: صحبت‌­هاى خودم را در «حالا خورشید» مطرح کردم ولى بى‌نتیجه باقى ماند، حتى مجرى برنامه هم به این موضوع اشاره‌­اى نکرد که مثلا در جلسه دیگرى نتیجه گیرى کنیم و به سادگى از کنارش عبور کرد. وى تنها به دنبال حاشیه سازى درباره صحبت‌­هاى من در رابطه با مهران مدیرى بود، واقعا این مسائل چه اهمیتى دارد؟

خنیاگر با اعلام اینکه هفت سال است که پیشنهاد بازى نداشته، خاطرنشان کرد: طى این هفت سال کلى فیلم و سریال در تلویزیون و سینما ساخته شد، واقعا در یکى از این آثار جاى من نبود؟ محال است. همچنین بنده در 50 سالگى نمى توانم در تئاتر کار کنم که هم خیلى زمان­بر است و هم خیلى انرژى از آدم مى گیرد و در پایان هم چندرغاز دستمزد مى‌دهند. این پول درد من را دوا نمى‌کند.

بازیگر سریال «اغما» گفت: من به زمین و زمان بدهکار هستم. آبروى من در خطر است و به کوچکترین جاهایى که یک آدم ممکن است بدهکار باشد من بدهکار هستم، در حال حاضر خرج تحصیل پسرم را نمى­‌توانم تامین کنم، باید در کار خودم فعالیت کنم تا از این شرایط خارج شوم.

وى در خاتمه این گفتگو اعلام کرد: متاسفانه حملات تند زیادى به من درباره ماجراى مهران مدیرى در اینستاگرام شد و با الفاظ زشت من را خطاب قرار مى دادند به خاطر اینکه مهران مدیرى را دوست دارند، اصلا مشکلى نیست که مدیرى را دوست دارند و من را دوست ندارند ولى لااقل فحاشى نکنند، من فقط با ساختار برنامه مهران مدیرى مشکل دارم نه شخص مهران مدیرى.

رضا رشیدپور شیوا خنیاگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین