کد خبر: 17348 A

نسیم نوروزی در تلویزیون / از دورهمی و خندوانه تا تجربه متفاوت اکبر عبدی

نسیم نوروزی در تلویزیون / از دورهمی و خندوانه تا تجربه متفاوت اکبر عبدی

در ایام نوروز برنامه های متنوعی با حضور چهره های سرشناس از شبکه "نسیم" پخش می شود.

ایران آرت: به گزارش جام جم، «شبی با عبدی» عنوان برنامه جدید شبکه نسیم است که به‌زودی تولید آن آغاز می‌شود. اکبر عبدی مجری این برنامه خواهد بود که قرار است دو تا سه شب در هفته از این شبکه روی آنتن برود. ساختار این برنامه ترکیبی، نمایشی است و در کنار عبدی چند بازیگر هم حضور دارند و او را در موقعیت‌های نمایشی همراهی می‌کنند. در این جنگ بزرگ نمایشی به آداب، رسوم و فرهنگ اقوام هم پرداخته می‌شود. قرار است این برنامه از اسفند روی آنتن برود و پخش آن در ایام نوروز هم ادامه داشته باشد. همچنین شبکه نسیم برای ایام باقیمانده امسال برنامه‌های متنوعی را برای پخش آماده کرده و سری جدید برنامه‌های وقتشه، هوش برتر، کودک شو و ... از طریق این شبکه روی آنتن می‌رود.

وقتشه جایگزین کتابباز

میثم فضلعلی، مدیر گروه تولید برنامه شبکه نسیم درباره برنامه‌های جدید این شبکه به جام‌جم گفت: سری جدید «کتاب‌باز» پاییز 97 و با شروع ایام محرم و صفر آغاز می‌شود. جایگزین این برنامه سری جدید «وقتشه» خواهد بود که پخش آن از امروز آغاز خواهد شد. سری اول این برنامه قبل از محرم و صفر پخش شد و بعد از آن روی آنتن نرفت تا با رویکردی تازه نمایش داده شود. این برنامه قرار است با اجرای کامران تفتی در ایام نوروز هم پخش شود و به جای برنامه کتاب باز حدود ساعت 20 روی آنتن برود. همچنین حال و هوای برنامه وقتشه در ایام نوروز متناسب با این فضا خواهد بود و شاد و عیدانه است.

دورهمی ادامه دارد

همچنین طبق برنامه‌ریزی شبکه نسیم قرار است پخش این سری از برنامه دورهمی تا پایان سال ادامه داشته باشد و در ایام عید هم متناسب با رویکرد نوروز روانه آنتن شود. ویژگی این برنامه در نوروز، پخش هر شبی‌اش خواهد بود.

خندوانه؟

بــه گفته مدیـر‌گروه تولید برنامه شــبکه نسیـم، عوامل برنامــه «خندوانه» در حال تدارک سری جدید آن هستند و احتمالا با شروع نوروز یا از هفته سوم فروردین به کنداکتور شبکه اضافه می‌شود. قرار است در این برنامه سلبریتی‌ها حضور داشته باشند. بخشی از این برنامه به مسابقه پانتومیم و ویدئوهای ارسال شده مردمی اختصاص خواهد داشت.

اقوام ایرانی با اکبر عبدی

«شبی با عبدی» از جمله جنگ‌های بزرگی است که شبکه نسیم در حال تدارک آن است. دکور این برنامه طراحی شده و از هفته آینده تولید آن آغاز می‌شود. به گفته مدیر گروه تولید برنامه شبکه نسیم، این برنامه که قرار است اسفندماه روانه آنتن شود به آداب، رسوم، فرهنگ و موسیقی اقوام ایرانی می‌پردازد. چهره‌های برجسته و سرشناس فرهنگی، ورزشی و هنری در این برنامه حضور دارند. همچنین چهره‌های غیرسرشناس هم که کارهای قابل توجه انجام داده‌اند، در این برنامه شرکت خواهند داشت. محوریت اصلی این برنامه با اکبر عبدی و ساختارش ترکیبی نمایشی خواهد بود. قرار است دو تا سه شب در هفته پخش شود و ایام نوروز هم روی آنتن برود. 

اکبر عبدی مهران مدیری رامبد جوان خندوانه دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین