کد خبر: 48534 A

جودی کومر در روزهای کرونایی مقابل دوربین می‌روند/ بازسازی "سرهای سخنگو"

جودی کومر در روزهای کرونایی مقابل دوربین می‌روند/ بازسازی "سرهای سخنگو"

آزمون‌های انتخابی و تمرینات با استفاده از اپلیکیشن زوم انجام شده است و فیلمبرداری با رعایت فاصله‌گیری اجتماعی انجام خواهد شد.

ایران آرت: بی‌بی‌سی تصمیم دارد برای دوران کروناویروس سریال "سرهای سخنگو" نوشته "آلن بنت" را بازسازی کند. از جمله بازیگران مشهور این سریال می‌توان به "جودی کومر" بازیگر سریال "کشتن ایو"، "مارتین فریمن" بازیگر سریال "شرلوک" و "ایملدا استنتون" بازیگر سریال "تاج" اشاره کرد. سریال "سرهای سخنگو" به مدت دو فصل در سال‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۹۸ پخش شد و موفق به بردن جایزه بفتا گردید.

"سرهای سخنگو" توسط شرکت تئاتر لندن برای شبکه بی‌بی‌سی وان تهیه می‌شود و همکار و دوست قدیمی بنت، "سر نیکلاس هایتنر" که کارگردانی فیلم‌های مثل "پسران تاریخ‌ساز" نظارت آن را بر عهده دارد. این فصل از سریال شامل ۱۲ قسمت خواهد بود که ۱۰ قسمت آن بازسازی تک‌گویی‌های سریال اصلی است به اضافه دو داستان جدید که بنت سال گذشته برای هایتنر ارسال کرد.

آزمون‌های انتخابی و تمرینات با استفاده از اپلیکیشن زوم انجام شده است اما فیلم‌برداری در استودیو پیش ساخته الزتری با عوامل محدود و نظارت گروه رعایت فاصله‌گیری اجتماعی انجام خواهد شد. فیلم‌برداری روز سه شنبه آغاز خواهد شد و دو هفته به طول خواهد انجامید. هایتنر سه قسمت را کارگردانی خواهد کرد. "کریستین اسکات توماس"، "مکسین پیک" و "سارا لنکشایر" نیز از دیگر بازیگران حاضر در این سریال هستند.

به گزارش 30نما، هایتنر در مصاحبه‌ای با تایمز اعلام کرد که همه بازیگران طی ۲۴ ساعت موافقت خود را با حضور در این تک‌گویی ۴۰ دقیقه‌ای اعلام کردند. بنت می‌گوید: "بسیار خوشحال کننده است که شبکه بی‌بی‌سی تصمیم به ساخت دوباره سریال "سرهای سخنگو" در این شرایط سخت گرفته است. من امیدوارم که نسلی جدید از بازیگران بتوانند به همان اندازه که ما ۲۰ ۳۰ سال پیش از این سریال لذت بردیم از آن لذت ببرند."

هایتنر سریال "سرهای سخنگو" را از بهترین محصولات سینمای و تلویزیون انگلیس دانست: "همه دست‌اندرکاران با انرژی بی‌سابقه‌ای مشغول به کار هستند و با رعایت فاصله‌گیری اجتماعی روش‌هایی را برای فیلم‌برداری در نظر می‌گیرند که تا چند هفته پیش کاملاً معمولی به نظر می‌رسید. ما فاصله لازمه را در هنگام کار کردن رعایت می‌کنیم. من امیدوارم که این سریال میلیون‌ها بیننده را تحت تأثیر قرار دهد."

مسئول سریال شبکه بی‌بی‌سی "پیتر وگنر" نیز گفت: "بیماری کووید ۱۹ مانع بزرگی برای ساخت سریال در انگلیس ایجاد کرده اما می‌توان به این مسئله به عنوان یک چالش نگاه کرد. چطور می‌توان با رعایت موانع به تماشاگران انگلیسی فرصت لذت بردن از داستان‌های زیبا را در این زمان پر از چالش داد؟ این داستان‌ها روایاتی هوشمندانه، شجاعانه، دلسوزانه و عمیق ماجرای زندگی شخصی انسان‌ها را بیان می‌کنند."

"سرهای سخنگو" توسط هایتنر و "کوین لودر" از کمپانی تئاتر لندن و همکاری "استیو کلارک هال" تهیه می‌شود. تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال نیز توسط "نیک استار" و "آنتونی جونز" از کمپانی تئاتر لندن و "وگنر" از بی‌بی‌سی انجام خواهد شد. استودیو ضبط نیز توسط بی‌بی‌سی استودیوز تأمین می‌شود. این سریال در ماه‌های آینده از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش خواهد شد.

 

جودی کومر ویروس کرونا کرونا سرهای سخنگو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین