کد خبر: 48653 A

دختر جوانی که نقش اول را از میان 15 هزار بازیگر به چنگ آورد

دختر جوانی که نقش اول را از میان 15 هزار بازیگر به چنگ آورد

مایتری راماکریشنان هنرپیشه نوجوان هندی در رقابتی از بین 15 هزار متقاضی بازی در سریال نت فلیکس با عنوان "تابحال انجام نداده ام" برنده شد.

ایران آرت: داستان چگونگی رسیدن "مایتری راماکریشنان" هنرپیشه نوجوان هندی به نقش اول سریال "هرگز انجام نداده ام" ساخته "میندی کالینگ" مجموعه موفق این روزهای "نت فلیکس" همچون افسانه های جن و پری است که از ذهن نویسنده تلویزیون به حقیقت می پیوندد.

ماه آوریل سال ۲۰۱۹ بود که میندی کالینگ کارگردان و نویسنده این سریال پرمخاطب اعلامیه ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در جستجوی یک هنرپیشه بانوی نوجوان از نژاد جنوب آسیا برای تست بازیگری برای سریال کمدی اش است.

به گزارش فارس، "مایترِیی راماکریشنان" یکی از ۱۵ هزار هنرپیشه مشتاقی بود که برای تست بازیگری در این سریال درخواست داد. اما این بازیگر جوان کانادایی هندی تبار به ورایتی می گوید که کل روند به طور اتفاقی آغاز شد.

او می گوید: الان احساس خیلی معمولی دارم اما اول فکر می کردم زمانیکه چهره خودم را در نت فلیکس ببینم خیلی ضربه می خورم اما اینچنین نبود و احساس خیلی خوبی داشتم.

راماکریشنان در یک فراخوان بازیگری از بین ۱۵ هزار شرکت کننده امیدوار برای بازی در نقش "دِوی ویشواکومار" ، نوجوان نسل اول آمریکایی هندی که با مرگ پدرش مواجه می شود و برای یافتن هویت واقعی خود مبارزه  می کند در میانه دوران نوجوانی خود بخشی از داشته هایش را فدا می کند و بالاخره در دانشگاه پرینستون پذیرفته می شود.

او می گوید: تبدیل شدن به چهره برنامه نت فلیکس در تصورم نبود و برنامه اصلی زندگی ام ورود به دانشگاه یورک برای ادامه تحصیل در رشته تئاتر بود تا اینکه دوستم شهارا توئیت میندی کالینگ که فراخوان تست بازیگری داده بود را دید. 

راماکریشنان به یاد می آورد: بهترین دوستم توییت را دید و اسکرین شات(گرفتن عکس از صفحه اینترنتی) را برای من ارسال کرد. من روی نیمکتم دراز کشیدم، آماده چرت زدن بعد از ظهر شدم. به یادم می آید که احساس خستگی می کردم، اما دوست داشتم، و با خودم گفتم باشه، بیا این کار را انجام دهیم، فقط به این دلیل که من صادقانه می خواستم با بهترین دوستم باشم.

راماکریشنان به یاد می آورد که یک ساعت با دوربین ور رفتیم که چطور باید با آن کار کنیم. 

وی با خنده ادامه داد: ما به مرکز اجتماعات کتابخانه رفتیم و یک اتاق رزرو کردیم.و کار از آنجا آغاز شد. هنوز برای من خیلی سورئال است. البته فکر اینکه بخواهیم با این تعداد رقیب در سراسر جهان رقابت کنیم  احمقانه به نظر می رسید و بد نیست که الان بدانید ما آن لحظه اینجور تلقی داشتیم.

او افزود: بالاخره از تیم تولید فیلم با من تماس گرفتند و من شوکه شده بودم و ابتدا باید والدینم را در جریان قرار می دادم. به او ماجرا را گفتم و اینکه آیا با این موضوع مشکلی ندارد؟ و او و پدرم گفتند احتمال زیاد این قضیه باید جعلی باشد تا اینکه با پیگیری، از صحت آن مطمئن شدند. بعد از من خواستند تا با هواپیما به لس آنجلس بروم. بعد از چند ماه در خانه یکی از دوستانم در بِوِرلی هیلز لس آنجلس اقامت گزیدم و فیلمبرداری آغاز شد.

حالا کمی بیش از یک سال بعد، راماکریشنان اولین بازی حرفه ای خود را در این سریال انجام می دهد ، که هم اکنون در نت فلیکس پخش می شود.

 راماکریشنان تازه وارد در این سریال جهانی در نقش "دِوی ویشواکومار" یک دختر آمریکایی هندی تبار که در کالیفرنیای جنوبی رشد یافته بازی می کند. او دختری درس خوان اما کم معاشرت در پایه دوم دبیرستان است. "اینور" با بازی "رامونا یانگ" و "فابیولا" با نقش آفرینی "لی رودریگز" از همکلاسی های صمیمی او هستند.

او می گوید: کارکتر "دِوی" یک دخر غیور، سرزنده و شوخ طبع جنوب آسیایی است که سعی دارد جایگاه خود را در دبیرستانش بهتر درک کند که به کجا تعلق دارد و همچنین بین خانواده رو به رشد و دوستانش تعادل را حفظ می کند. او تلاش می کند حتی با آن ها که خیلی تفاهم و تعامل ندارد به بهترین شیوه، تساهل داشته باشد. او در واقع شبیه به ضد قهرمان سریال "هرگز انجام نداده ام" است و دوست دارید ماجرای او را دنبال کنید.

و به همان اندازه برای راماکریشنان مهم است که اولین نقش آفرینی اش را که فرصتی استثنایی برای حضور در صحنه بزرگ تلویزیونی جهانی است را به درستی به عنوان یک دختر جنوب آسیایی نمایندگی کند چراکه او "میندی کالینگ" را به عنوان تنها زن جنوب آسیایی می داند که در دنیای فیلم تا بدین اندازه رشد و ترقی یافته است.

راماکریشنان می گوید: بسیاری از دختران و پسران رنگین پوست در دنیای غرب بزرگ می شوند مادامیکه خانواده آنها در جایی دیگری هستند و این یک احساس دوگانگی یا حالتی میانه در آدم ایجاد می کند. این مورد شخصا برای من پیش آمده است. من تامیل هستم. خانواده ام در سری لانکا متولد شده اند. آن ها در حدود سن ۲۰ سالگی شان به کانادا مهاجرت کردند و من در کانادا متولد شدم و در طول عمرم در میسیسوگا رشد یافتم. ازینرو تداعی اینکه کی هستی و به کجا تعلق داری آدم را گیج و سردرگم می کند. بعضی اوقات خود را یک بیگانه و خارجی احساس می کنی با وجودیکه در زادگاهت هستی. ازینرو این سرگذشت و داستانیست که خیلی ها با آن آشنا هستند.

میندی کالینگ خالق این سریال موفق با تکیه بر تجربیات خود که در مقام یک دختر نسل اول آمریکایی هندی تبار بزرگ شده تأکید کرد که اهمیت روایتی را که این سریال در ماه فوریه تبلیغ می کند ، به تصویر کشیده است.

کالینگ می گوید: ما در تمام مراحل تست بازیگری به دنبال یک هنرپیشه هندی بودیم. فیلم ما در مورد یک دختر هندی تامیل است و مشخصا دختری اهل جنوب هند که پوستی تیره رنگ دارند. من احساس خیلی خوبی دارم که توانستم فیلمی در مورد یک دختر هندی که زیاد آداب معاشرت را نمی داند بسازم و آن را به تصویر بکشم زیرا خودم عمیقا با این خلق و خو آشنا هستم.

همه هنرپیشگانی که با کالینگ کار کرده اند احساس خوش شانسی می کنند او را بسیار تمجید می کنند و ابراز می دارند که کالینگ در سریال هایی همچون "اداره"(The Office) و "پروژه میندی"(The Mindy Project) به آن ها اجازه داده است تا  تا پروسه خاص خود را در یافتن و درک شخصیت های خود در سریال داشته باشند.

یانگ می گوید: بدیهی است که او در نوشتن برخی از قسمت های سریال و نیز در مدیریت تولید همکاری داشته اما همیشه سر صحنه نقشی مشوق و حمایت کننده دارد. او خیلی شوخ بود اما همچنین به ما فضای خودمان را برای انجام کارها می داد. در حالیکه بعضی اوقات واقعا دوست داشتم از او بپرسم که آیا این صحنه را درست دارم بازی می کنم؟ اما او همچنان به شما مجال و فضای بازی می داد. او با شما مانند یک بزرگسال رفتار می کرد. 

راماکریشنان اذعان کرد: او خیلی خوب بود بخصوص برای هنرپیشه ای که هرگز قبلا بازی نکرده بود. او آنقدر خوب و مهربان بود و مثل یک مربی صادق به شما اجازه می دهد تا خودتان را به نقش برسانید.

رودریگز می افزاید: او واقعاً به ما فهماند که ما را با دلیل انتخاب کرده و صرفا از سرِ خوش شانسی نبوده است. این نقش ها برای ما منظور شده بود. 

 

بازیگر هنرپیشه مایتری راماکریشنان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین