کد خبر: 48651 A

آدام درایور و ماجرای عشق، انقلاب و خیانت

آدام درایور و ماجرای عشق، انقلاب و خیانت

در فیلم "فرمانده یانکی" درایور نقش مردی اهل اوهایو را بازی می‌کند که در انقلاب کوبا می‌جنگد.

ایران آرت: "آدام درایور" و "جف نیکلز" در اقتباس سینمایی از "فرمانده یانکی" همکاری می‌کند. پنجشنبه گذشته ورایتی گزارش داد که این درام با الهام از حوادث واقعی انقلاب کوبا و براساس مقاله‌ای که "دیوید گرن" در سال ۲۰۱۲ در نیویورکر منتشر کرد ساخته می‌شود. نیکلز نویسنده و کارگردان فیلم است و اولین فیلم بلندش را پس از "عشق‌ورزی" (Loving) در سال ۲۰۱۶ می‌سازد که برای "روث نگا" نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را به دنبال داشت. 

درایور پیش‌تر در فیلم "ویژه نیمه‌شب" در کنار "جوئل اجرتون"، "کریستن دانست" و "سم شپرد" برای نیکلز جلوی دوربین رفته بود. در فیلم "فرمانده یانکی" درایور نقش مردی اهل اوهایو را بازی می‌کند که در انقلاب کوبا می‌جنگد. "ویلیام الکساندر مورگان" یک آمریکایی بود که راه را برای پیروزی "فیدل کاسترو" در مقابل "فولخنثیو باتیستا ثالدیوار" رئیس جمهور وقت کوبا هموار کرد. مورگان در سال ۱۹۵۷ از خانواده‌اش جدا شد تا به نیروهای مخالف باتیستا بپیوندد. گزارش گرن برای نیویورکر داستانی در مورد "عشق، انقلاب و خیانت" توصیف شده است.

ورایتی می‌نویسد اقتباس نیکلز از "فرمانده یانکی" قرار است در سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری شود، هرچند تضمینی در این مورد وجود ندارد و استودیوی پروژه هنوز مشخص نشده است. درایور پیش از شیوع پاندمی ویروس کرونا در حال فیلمبرداری درام تاریخی "آخرین دوئل" (The Last Duel) به کارگردانی "ریدلی اسکات" بود. در این فیلم به نویسندگی "بن افلک"، "مت دیمون" و "نیکل هالوفسنر" بازیگرانی چون افلک، دیمون و "جودی کومر" ایفای نقش می‌کنند. "آخرین دوئل" باید ۲۵ دسامبر توسط استودیوهای قرن بیستم منتشر شود اما اکران به موقع آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش 30نما، درایور در فیلم "آنت" (Annette) به کارگردانی "لئوس کاراکس" نقش یک استند-آپ کمدین را بازی کرده است. این فیلم قرار بود در جشنواره‌ی فیلم کن اکران شود اما "ران مائل" آهنگساز آمریکایی و نویسنده‌ی فیلم می‌گوید: "شاید فیلم در ونیز یا تورنتو اکران شود اگر این جشنواره‌ها در پاییز برگزار شوند. فیلم بسیار ویژه‌ای است." درایور در این فیلم خوانندگی می‌کند.

 

هالیوود بازیگر آدام درایور فرمانده یانکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین