کد خبر: 50219 A

آگهی عجیب "ارباب حلقه‌ها" برای جذب بازیگر/ اگر ظاهرتان این شکلی است دست به کار شوید و نقش بگیرید

آگهی عجیب "ارباب حلقه‌ها" برای جذب بازیگر/ اگر ظاهرتان این شکلی است دست به کار شوید و نقش بگیرید

بازیگران برای تقاضا باید تصاویری واضح از خود را بدون آرایش بفرستند تا عوانل سریال در صورت نیاز با آنها تماس بگیرند.

ایران آرت: یک شرکت استعدادیابی نیوزلند آگهی‌ای برای استخدام بازیگران "با ظاهر غیرعادی" برای پیوستن به یک سریال تلویزیونی جدید از "ارباب حلقه‌ها" منتشر کرده است. 

به گزارش ایران‌آرت، فیلمبرداری این پروژه گران‌قیمت قرار است به زودی از سرگرفته شود، چرا که روند تولید به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است. 

به نقل از ایندیپندنت، آژانس بازیگریابی بی‌جی‌تی در اوکلند از بازیگرانی که ویژگی‌هایی چون "عقب یا جلو بودن فک، جای سوختگی در صورت، دست و پای لاغر و دراز، فرورفتگی گونه، صورت دارای خط و خطوط، جای جوش، گوش‌ بزرگ و بیرون‌زده، و بینی جالب یا کوفته‌ای، چشم‌های ریز، چشم‌های درشت، صورت لاغر، یا کمبود استخوان" دارند، دعوت به کار کرده است. 

 در این آگهی نقش خاصی ذکر نشده است. با این که این آگهی دقیقا نمی‌گوید که استعدادیابی برای بازی در اقتباس سینمایی از داستان تخیلی جی‌آرآر تولکین است، اما نسخه قبلی آگهی گفته بود که پروژه را "یک نویسنده مطرح برای ارباب حلقه‌های آمازون" تهیه کرده است. این آگهی همچنین یک "هشتگ" را با اشاره به "ارباب حلقه‌ها در شبکه آمازون پرایم" منتشر کرد. 

بازیگران برای تقاضا باید تصاویری واضح از خود را بدون آرایش بفرستند. این پیشنهاد همکاری تنها برای ساکنان اوکلند است که حق کار در نیوزیلند را دارند. 

بی‌جی‌تی در گذشته نیز موقعی که سه گانه سینمایی برنده جایزه اسکار "ارباب حلقه‌ها" به کارگردانی پیتر جکسون، تقریبا دو دهه پیش در نیوزیلند فیلمبرداری شد، به تولید آن فیلم سه قسمتی کمک کرده است. 

به گزارش نیوزیلندهرالد، تولید سریال آمازون در ماه ژوئیه آغاز می‌شود. 

این بزرگترین پروژه آمازون تاکنون است. حقوق اقتباس از کتاب‌های تخیلی و معروف این داستان بنا به گزارش‌ها ۲۵۰ میلیون دلار هزینه داشته است و بسیاری از گزارش‌ها حاکی است که بودجه این سریال ممکن است تا یک میلیارد دلار برسد.

 

هالیوود ارباب حلقه ها سریال ارباب حلقه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین