کد خبر: 49257 A

کیت بلانشت: نقش زن ریش‌دار را می‌خواستم!

کیت بلانشت: نقش زن ریش‌دار را می‌خواستم!

کیت بلانشت فاش کرد که ایده یک نقش مخفی ثانویه در "ارباب حلقه‌ها" را به پیتر جکسون داده است.

ایران آرت: کیت بلانشت" به خاطر بازی در نقش "گالادریل" در سه‌گانه‌ی برنده‌ی اسکار "ارباب حلقه‌ها" به کارگردانی "پیتر جکسون" تا ابد در یاد هواداران خواهد ماند. اما اگر او فرصت کافی داشت می‌توانست علاوه بر یک "الف" در نقش دیگری هم بازی کند. بلانشت اخیراً در مصاحبه با "مارک مارون" گفته است که چنان از بازی در "ارباب حلقه‌ها" لذت برده که ایده‌ی بازی در یک نقش کوتاه مخفی دیگر را به جکسون و همکار نویسنده و تهیه‌کننده‌اش "فران والش" مطرح کرده. 

بلانشت در مورد بازی در "ارباب حلقه‌ها می‌گوید: "برای من بسیار سریع گذشت. زنان زیادی در دنیای تالکین وجود ندارند. خیلی از آن لذت برده بودم و به پیتر و فرن وقتی که داشتند صحنه‌ی ضیافتی با دورف‌ها را انجام می‌دادند گفتم همیشه دوست داشته‌ام نقش یک بانوی ریش‌دار را بازی کنم. بنابراین از آن‌ها خواستم: "می‌توانم یکی از زنان پشمالوی شما باشم وقتی که دوربین سراسر میز دورف‌ها را نشان می‌دهد؟" البته به خاطر برنامه‌ی فشرده نمی‌توانستم."

به گزارش 30نما، بلانشت اولین بار در فیلم "یاران حلقه" نقش "گالادریل" را بازی کرد. او یکی از بازیگرانی است که در تمامی فیلم‌های "ارباب حلقه‌ها" و سه‌گانه‌ی سینمایی "هابیت" (Hobbit) برای جکسون جلوی دوربین رفته است. 

در صورتی که زمان اجازه می‌داد بلانشت برای اولین بار در یک نقش مخفی ظاهر نمی‌شد. تابستان گذشته "لئون ویتالی" دستیار "استنلی کوبریک" فاش کرد که بلانشت در فیلم "چشمان کاملاً بسته" هم نقشی مخفی بازی کرده است. او در آن فیلم که در سال ۱۹۹۹ اکران شد صداپیشگی کرد اما نام او در میان عوامل ذکر نشد.

بلانشت به تازگی در مینی‌سریال "خانم آمریکا" شبکه‌ی FX بازی کرده است.

 

پیتر جکسون کیت بلانشت ارباب حلقه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین