کد خبر: 50220 A

برادران کوئن از یکدیگر جدا شدند

برادران کوئن از یکدیگر جدا شدند

جوئل کوئن به تنهایی فیلم درام "تراژدی مکبث" را کارگردانی و فیلمنامه‌ آن را از نمایشنامه‌ ویلیام شکسپیر اقتباس کرده است.

ایران آرت: برادران کوئن برای اولین بار پس از سه دهه فیلمسازی مسیر خود را جدا کرده‌اند. اما بنابر ادعای "کارتر برول" آهنگساز همیشگی این زوج کارگردان، حتی خود برادران کوئن هم حس عجیبی در این باره دارند.

جوئل کوئن به تنهایی فیلم درام "تراژدی مکبث" را کارگردانی و فیلمنامه‌ آن را از نمایشنامه‌ ویلیام شکسپیر اقتباس کرده است. برول به تازگی در مصاحبه با "کلایدر" می‌گوید پیش از پاندمی، دو سوم پروژه فیلمبرداری شده است. این آهنگساز اعتراف می‌کند که فرایند تولید با یک کوئن کمی عجیب به نظر می‌رسد. 

برول می‌گوید: "کمی متفاوت است، حتی در بحث‌هایی که داشته‌ایم. بله، کمی متفاوت است که یکی از برادران را داشته باشیم. من ایتان را اواخر سال گذشته دیدم وقتی که جوئل آماده می‌شد فیلمبرداری را در لس‌آنجلس آغاز کند. او گفت احساس عجیبی دارد که جوئل می‌خواهد آماده‌ی فیلمبرداری یک پروژه شود. اما ایتان نمی‌خواست در این فیلم همکاری کند. می‌خواست کارهای دیگری انجام دهد. بنابراین برای همه‌ ما کمی متفاوت خواهد بود، اما فکر می‌کنم حس بسیار آشنایی در فیلم وجود دارد، نگاهی آشنا، فکر می‌کنم خودتان متوجه خواهید شد."

به گزارش 30نما، برول در مورد اینکه مخاطبین با چه اثری روبرو خواهند شد می‌گوید: "همه‌ ما داستان را می‌دانیم. بنابراین غافلگیری‌ها در قصه نخواهد بود، بلکه فیلم در مورد نحوه‌ی فیلمبرداری آ" و مسائلی است که ما بر آن‌ تأکید کرده‌ایم، و زاویه‌ی نگاه ما."

"جوئل کوئن" پیش‌تر گفته بود که ذات "گذر زمان" در اقتباس خود را در موسیقی فیلم القا کرده است. "مکبث" با بازی "دنزل واشینگتن" و "فرانسیس مک‌دورمند" توسط استودیوی A24 عرضه خواهد شد.

 

برادران کوئن هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین