کد خبر: 67468 A

بهمن هاشمی، مجری تلویزیون

چرا تلویزیون از کنار بهمن هاشمی رد شد؟/ افسرده نشویم خوب است

چرا تلویزیون از کنار بهمن هاشمی رد شد؟/ افسرده نشویم خوب است

مجری باسابقه تلویزیون که مدت‌هاست در قاب رسانه ملی دیده نشده است می‌گوید: به اعتقاد من وقتی تصویر را از یک هنرمند تصویردار بگیریم و یا بالعکس میکروفون را از یک گوینده صدا بگیریم انگار نصف جانش را گرفته ایم و اگر خدای نکرده به سمت افسردگی نرود شانس آورده است.

ایران آرت: بهمن هاشمی از گویندگان و مجریان باسابقه تلویزیون این روزها سخت مشغول دوبله کارهای نوروزی تلویزیون است. او در عین حال می گوید: اینکه دیگر در تلویزیون مجری نیستم، دعوت نشده ام و نخواستند که باشم.

به گزارش ایسنا، بهمن هاشمی سپس درباره دلیل دوری اش از قاب تلویزیون در زمینه اجرا چنین می گوید: نخواستند، من هم نرفتم. اصراری برای حضورم در تلویزیون نبوده که نیستم. وقتی از کنارش رد شدند من هم رد شدم. این روزها فقط برای دوبله کار می کنم. به اعتقاد من وقتی تصویر را از یک هنرمند تصویردار بگیریم و یا بالعکس میکروفون را از یک گوینده صدا بگیریم انگار نصف جانش را گرفته ایم و اگر خدای نکرده به سمت افسردگی نرود شانس آورده است. من بارها گفته ام و بازهم می گویم که فضا باید فضایی باشد که حتی اگر گوینده های جدید هم وارد کار می شوند در کنار باتجربه‌ها و پیشکسوتان کار کنند تا بتوانند مطرح شوند. ما جوانان خوبی در عرصه دوبله داریم اما اینکه چطور می شود دیده نمی شوند به همین دلیل است که در کنار قدیمی ها و پیشکسوت ها قرار نگرفته‌اند.

او تاکید می کند: همیشه گفته‌ام اگر گوینده ای می خواهد موفق شود و دوبلور خوبی شود باید در کنار دوبلورهای پیشکسوت بنشیند و حرف بزند. در زمینه اجرا در تلویزیون هم دقیقا همینطور است. به هر حال در کنار پیشکسوتان بودن کمک زیادی به دیده شدن می کند. کاری که الان من فکر می کنم تا حدودی شبکه سه سیما متوجه شده و در حوزه اجراهای ورزشی در حال انجامش است. جوانان باید در کنار باتجربه ها کم کم مطرح شوند.

هاشمی صحبت هایش را اینگونه پایان می دهد: اینکه من مدتی است در تلویزیون نیستم خودم را نمی توانم به تلویزیون دعوت کنم و یا بگویم به من برنامه بدهید. باید بخواهند که باشیم. سلیقه های مدیریتی کمی تغییر کرده و ما هم دستخوش سلیقه ها می شویم. وقتی فلان مدیر یا مدیرگروه از فلان مجری خوشش نیاید این می شود سلیقه ای وگرنه اگر خدا بخواهد و شرایط فراهم شود چرا که نه، با کمال میل دوست دارم که باشم

 

مجری تلویزیون بهمن هاشمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین