کد خبر: 69100 A

چشم بندی| فرزندآوری| مرجانه گلچین| حمید لولایی

حمله روزنامه اصولگرا به سریال مرجانه گلچین و حمید لولایی/ چشم‌بندی فرزندآوری را به سخره گرفت؟

حمله روزنامه اصولگرا به سریال مرجانه گلچین و حمید لولایی/ چشم‌بندی فرزندآوری را به سخره گرفت؟

روزنامه جوان با اشاره به سریالی با بازی مرجانه گلچین و حمید لولایی نوشته است: پیش از این نیز بار‌ها موضوع فرزندآوری در سریال‌های مختلف سیما با توهین و تمسخر مواجه شده‌است. اما اینکه این روند در سال ۱۴۰۲ نیز به این شکل واضح در قالب یک سریال به تمسخر کشیده‌شود، حتی برای آن‌هایی که به وجوب فرزندآوری نیز اعتقادی ندارند، عجیب به نظر می‌رسد.

ایران آرت: روزنامه جوان به صداوسیما به دلیل پخش سریال «چشم‌بندی۲» معترض شده و نوشته این سریال فرزندآوری را به سخره گرفته است.

بخش‌هایی از گزارش این روزنامه اصولگرا را در ادامه می‌خوانید:

تمسخر فرزندآوری اگر چه در قالب سریال و فیلم‌های متعدد در دوره‌های مختلف بروز و ظهور یافته‌است، اما هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد این‌بار در قالب یک سریال آن هم در شبکه ۳ عیان‌تر از قبل این مطالبه راهبردی به سخره گرفته‌شود.

شبکه سوم سیما از زمان مدیریت علی فروغی، مدعی سرمایه‌گذاری روی نسلی نو از تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌های جوانی است که قرار بوده دست به فرهنگ‌سازی مبتنی بر ارزش‌های سبک زندگی ایرانی-‌اسلامی بزنند، اما تمسخر واضح فرزندآوری در سریالی با عنوان چشم‌بندی ۲ نشان می‌دهد این سرمایه‌گذاری حداقل در یک مورد به نتیجه مطلوب نرسیده‌ است.

چشم بندی 2 | شبکه 3

پیش از این نیز بار‌ها موضوع فرزندآوری در سریال‌های مختلف سیما با توهین و تمسخر مواجه شده‌است. البته این رویکرد تا دست‌کم یک دهه پیش به طور رسمی یکی از سیاست‌های صداوسیما محسوب می‌شد. 

سریال‌هایی از این دست که خانواده‌های پر فرزند را بی‌سواد، عقب‌مانده و ناتوان در معیشت نشان می‌دهند زمانی یکی پس از دیگری در تلویزیون تولید و روانه پخش می‌شدند، اما اینکه این روند در سال ۱۴۰۲ نیز به این شکل واضح در قالب یک سریال به تمسخر کشیده‌شود، حتی برای آن‌هایی که به وجوب فرزندآوری نیز اعتقادی ندارند، عجیب به نظر می‌رسد.

مرجانه گلچین حمید لولایی فرزندآوری سریال چشم بندی چشم بندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین