کد خبر: 68560 A

مرجانه گلچین| عکس مرجانه گلچین| همسر مرجانه گلچین

مرجانه گلچین عروس شد | مرجانه گلچین با مدلینگ مثل دختران 20 ساله شد

مرجانه گلچین عروس شد | مرجانه گلچین با مدلینگ مثل دختران 20 ساله شد

مرجانه گلچین همواره نشان داده که علاقه خاصی به رسیدن به پوست و ظاهرش دارد و به همین خاطر کمتر از سنش نشان می دهد. او همچنین علاقه خاصی به میکاپ های مختلف دارد.

ایران آرت: مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون اکنون 55 ساله است. مرجانه گلچین برادرزاده نادر گلچین خواننده مشهور است که مانند عمویش هنر را با موسیقی آغاز کرد. مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. بازی در سریال های بزنگاه و خوش نشین ها باعث شد مرجانه گلچین به شهرت فراوان برسد. مرجانه گلچین در سال های اخیر به خاطر جوان ماندن چهره اش سوژه علاقه مندان مد و زیبایی شده است. 

مرجانه گلچین همواره نشان داده که علاقه خاصی به رسیدن به پوست و ظاهرش دارد و به همین خاطر کمتر از سنش نشان می دهد. او همچنین علاقه خاصی به میکاپ های مختلف دارد. 

عکس های جدیدی که این بازیگر از مدلینگ خودش منتشر کرده باعث تعجب همگان شده است. مرجانه گلچین در این تصاویر اصلا یک خانم 55 ساله نیست! یکی از کاربران برای خانم گلچین نوشته: «مدلینگ عروس در این سن و سال؟ واقعا چقدر سرزنده اید خانم گلچین، درود بر شما»

مرجانه گلچین در این عکس ها با مدل موی عروس خانمها دیده می شود!!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه دلدار گلچین (زادهٔ ۲ اسفند ۱۳۴۷) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. از مهمترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی (پوران درخشنده)، شب بیست و نهم (حمید رخشانی) و دو نیمه سیب (کیانوش عیاری) اشاره کرد. او همچنین با تار آشناست و خوانندگی نیز انجام داده‌است.

گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. وی برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

پوشش عجیب"مرجانه گلچین" برای مُدلینگ؛ خانم بازیگر از شما بعید بود!

پشیمانی مرجانه گلچین از بچه دار نشدن

مرجانه گلچین که هم اکنون 55 سال دارد، همسر سابق کریم آتشی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس است.

مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه "کودک شو" با اجرای پژمان بازغی از این‌که صاحب فرزند نشده است ابراز افسوس و پشیمانی کرد. 

 

افشاگری مرجانه گلچین درباره مهمانی های شبانه

مرجانه گلچین پیرامون کم کاری خود در عرصه سینما گفت: متاسفانه دیگر جایی برای ما در سینما نیست، چند بازیگر محدود همه فیلم‌ها را بازی می کنند، آن زمان که من سینما کار می کردم هیچکدام از این دوستان هنوز وارد بازیگری هم نشده بودند، حال امثال من در سینما جایی ندارند و اینها هر روز کار می‌کنند.

ازیگر سریال "سه دونگ سه دونگ" با اشاره به کیفیت بد فیلمنامه ها اضافه کرد: روزانه تعداد زیادی فیلمنامه به دست من می‌رسد، باور کنید چند صفحه اول را که می خوانم عطای بازی در آن اثر را به لقایش می بخشم، مگر می‌شود همه فیلمها تنها به چند سوژه دستمالی شده و تکراری بپردازند. 

چهره مدلینگ «مرجانه گلچین» /عکس | پایگاه خبری افکارنیوز

وی در گفتگو با خبرگزاری میزان تاکید کرد: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می‌رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین شود، چطور اسم این وضعیت را بگذاریم سینما، هیچکس از پول بدش نمی آید اما من حاضر نیستم در این فیلم‌ها بازی کنم. 

بازیگر فیلم سینمایی "شب بیست و نهم" با اشاره به وضعیت بازیگران پیشکسوتان اضافه کرد: بازیگران پیشکسوت ما همه یا در گذشته اند و یا در خانه و در بستر بیماری هستند، شما اگر به یک تابلو نقاشی پاییزی هم نگاه کنید به عینه می‌بینید که هزار نوع رنگ زرد و قرمز وجود دارد، مگر می شود در تعداد زیادی فیلم فقط یک عده محدود فیلم بازی کنند. 

وی با اشاره به عدم احترام به بازیگران پیشکسوت اظهار کرد: باور کنید هیچ احترامی برای بازیگران پیشکسوت قائل نمی شوند، در کوچکترین مورد با یک سرویس چندین بازیگر خوب را سوار می کنند و در شرایطی سخت به فیلمبرداری می رسانند، حال باید دید بازیگران پرمدعای امروزی هم حاضرند با چند نفر در یک سرویس قرار بگیرند؟. شاید ما از نسلی هستیم که ناز کردن بلد نیستیم، نسلی نیستیم که غذای سر فیلمبرداری اش حتما باید از فلان رستوران درجه یک برسد، ما عادت کردیم که بازیگری عشق می خواهد و به هیچ عنوان کار سهل و آسانی نیست، اما متاسفانه این نگاه به هیچ وجه در سینمای تجملاتی امروز دیده نمی شود. 

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر اضافه کرد: ما از نسل بازیگرانی هستیم که اگر ساعت شش صبح آفیش می شوم، ساعت پنج و نیم سر صحنه هستم اما بازیگران امروز اگر دیر نرسند به قول معروف کلاس کاری خود را از دست داده اند، من این مناسبات را نمی فهمم، اما خوشحالم که مردم در نهایت بهترین هایشان را انتخاب می کنند، زمان نشان می‌دهد که این شبه بازیگران پرمدعا چند سال به یاد مردم می‌مانند. من مزدم را از مردم می‌گیرم اما هر چیزی حساب و کتابی دارد، متاسفانه به یک بازیگر جوان آن قدر اعتبار کاذب می دهند که جواب سلام ما را هم نمی‌دهد. احترام به بزرگتر در میان نسل جوان کلا فراموش شده است. 

کنایه تند مرجانه گلچین با کلیدواژه سال ۵۷ | رویداد24

کنسرت مرجانه گلچین!

در یک بعدازظهر پاییزی، تالار وحدت این بار از بانوان هنردوست میزبانی کرد. صندلی‌ها با ورود بانوان یکی یکی پر شدند و آن‌ها منتظر شروع برنامه نشستند. نوازندگان در میان تشویق جمعیت با لباس‌های هماهنگی که با شمع‌هایی تزیین شده بود، روی صحنه تالار آمدند. مرجانه و منیژه گلچین هم به عنوان خوانندگان این گروه با لباس‌هایی یکسان حاضر شدند.

"مرغ سحر" به آهنگسازی مرتضی نی داوود قطعه‌ای بود که گروه "نوای گلچین" با آن اجرای خود را آغاز کرد. این قطعه قدیمی که با شعری از ملک‌الشعرای بهار خوانده شد، مورد توجه حاضران قرار گرفت. پس از "مرغ سحر" گروه شروع به نواختن قطعه "بردی از یادم" با شعری از پرویز خطیبی کرد. جمعیت زمزمه‌وار "بردی از یادم، دادی بربادم، با یادت شادم / دل به تو دادم، در دام افتادم، از غم آزادم" را با گروه تکرار می‌کرد.

"شهزاده رؤیا" قطعه پرخاطره و قدیمی با همراهی آرام جمعیت با صدای مرجانه گلچین، در سالن طنین انداخت. در انتها جمعیت با تشویق‌هایشان از این قطعه استقبال کردند.

"مرغ سحر" با صدای خواهران گلچین

مرجانه قبل از شروع قطعه بعد از جمعیت خواست او را در این قطعه تنها نگذارد، سپس سراغ قطعه معروف "باز آمدی" رفت. "باز آمدی" با صدای برجسته قانون آغاز و در ادامه صدای ویولن به نوای مجموع سازها اضافه شد. این قطعه رو به انتها بود که منیژه گلچین روی صحنه آمد و در کنار خواهرش ایستاد. "باز آمدی ای آشنا تا مرز شادی پر بگیرم..." با همخوانی دو خواننده گروه به پایان رسید.

گلاب آدینه، فاطمه گودرزی، شیرین بینا، نفیسه روشن، فرحناز منافی ظاهر، معصومه آقاجانی، معصومه کریمی و سعیده عرب از مهمانان این اجرا بودند.

این اجرا روز سه‌شنبه 16 آذرماه نیز ساعت 14 در تالار وحدت به تهیه‌کنندگی آذر معماریان، فرزام شکاری و امید معلم برگزار خواهد شد.

مرجانه گلچین مرجانه گلچین و همسرش مرجانه گلچین عکس عکس مرجانه گلچین ازدواج مرجانه گلچین سریال مرجانه گلچین فیلم مرجانه گلچین چشم بندی مرجانه گلچین سن مرجانه بیوگرافی مرجانه گچین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین