کد خبر: 68239 A

مرجانه گلچین| حمید لولایی

ببینید: بلایی که در صحنه فیلمبرداری سر مرجانه گلچین آمد/ حمید لولایی هم مصدوم شد

ببینید: بلایی که در صحنه فیلمبرداری سر مرجانه گلچین آمد/ حمید لولایی هم مصدوم شد

مرجانه گلچین با انتشار ویدئویی از آسیب‌دیدگی‌اش نوشت: خواهش می‌کنم اینقدر نگویید که این‌ها فقط خوشی می‌کنند. ما هم مثل شما دردمندیم و روزهای سخت داریم. باور کنید. دیگر چیزی از بازیگران باقی نمانده است. توروخدا به امان خدا رهایشان کنید.

ایران آرت: مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون ویدئویی از خود با صورت کبود شده منتشر کرد و در آن از دشواری‌های حرفه بازیگری گفت.

خانم گلچین می‌گوید در یک صحنه زمین خورده و صورت او و سمت چپ بدنش دچار عارضه شده است. او خبر می‌دهد که پیشتر برای حمید لولایی و سیاوش مفیدی نیز مصدومیتی به وجود آمده است.

او همچنین می‌گوید: بازیگری فقط عینک زدن، لباس خوب پوشیدن، بهترین سالن‌های زیبایی میکاپ شدن و به پوست رسیدن و به اندام رسیدن نیست، بازیگر همه اینها را دارد تا بتواند مقبول باشد و جلوی دوربین رضایت شما را جلب کند. این صحنه‌ها (اشاره به آسیب دیدگی) هم جزء بازیگری است.

مرجانه گلچین تاکید می‌کند: خواهش می‌کنم اینقدر نگویید که این‌ها فقط خوشی می‌کنند. ما هم مثل شما دردمندیم و روزهای سخت داریم. باور کنید. دیگر چیزی از بازیگران باقی نمانده است. توروخدا به امان خدا رهایشان کنید.

 

مرجانه گلچین حمید لولایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین