ایران آرت: شبکه نمایش خانگی به زودی شاهد عرضه چند سریال جدید خواهد بود. سریال‌هایی که برخی به تولید رسیده‌اند و درگیر مراحل فنی هستند و برخی در تدارک بخش‌های باقی‌مانده‌ای هستند که کرونا آن را معلق کرده است.

"موچین" ساخته حسین تبریزی است که ۲۲ آذرسال گذشته در فضای مسکونی غرب تهران کلید خورد؛ پیش از این قرار بود از ۸ اردیبهشت به شکل هفتگی توزیع شود اما با تصمیم سرمایه‌گذار و سازنده، توزیع آن به بعد از لیالی قدر موکول شد تا به واسطه موضوع کمدی خود با استقبال بهتری به ویژه از سوی مخاطبان سامانه‌های VOD و فضای مجازی همراه شود.

"موچین" به تهیه‌کنندگی میثم آهنگری در ۱۸ قسمت تدارک دیده خواهد شد. در خلاصه داستان "موچین" آمده: "انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…"

در این سریال مرجانه گلچین، حمید لولایی، پوریا پورسرخ، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، امین چنارانی، افشین غیاثی، آشا محرابی، رابعه اسکویی، رز رضوی، علی صادقی، امیر نوری، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی، گلشید بهاری، علی موسویان و ... به ایفای نقش پرداختند.

 

کمدی علی صادقی، لولایی و مرجانه گلچین از عید فطر/ فیلم

سریال "موچین" با فضای کمدی و خانوادگی از عید فطر در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

ارسال نظر