کد خبر: 69380 A

سیلوستر استالونه| ادل

ادل خانه سیلوستر استالونه را بدون مجسمه راکی نخرید | علاقه ویژه ادل به ستاره فیلم‌های اکشن

ادل خانه سیلوستر استالونه را بدون مجسمه راکی نخرید | علاقه ویژه ادل به ستاره فیلم‌های اکشن

بازیگر ۷۶ ساله که اخیراً در سریال «خانواده استالونه» نتفلیکس دیده شده در نهایت با خواسته «ادل» موافقت می‌کند و سال گذشته مجسمه برنزی «راکی» برای خواننده باقی می‌گذارد.

ایران آرت: سیلوستر استالونه در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» فاش می‌کند که «ادل» عمارت او در لس‌آنجلس را بدون مجسمه «راکی» (Rocky) نمی‌خواسته است. استالونه و خانواده‌اش نزدیک به سه دهه است که در این خانه زندگی می‌کنند.

استالونه به یاد می‌آورد که به «ادل» گفته است: «در آن صورت فروشی نیست. این تمام معامله را روی هوا می‌برد.»

به گزارش ۳۰نما، بازیگر ۷۶ ساله که اخیراً در سریال «خانواده استالونه» (The Family Stallone) نتفلیکس دیده شده در نهایت با خواسته «ادل» موافقت می‌کند و سال گذشته مجسمه برنزی «راکی» برای خواننده باقی می‌گذارد.

IMG_20230623_091937_523

«تی‌ام‌زی» گزارش داده است که «ادل» پس از خریداری خانه در آن تغییرات زیادی به وجود آورده است. این تغییرات برای استالونه اهمیتی ندارد: «کارهایی که می‌کند را دوست دارم، خانه را زیبا می‌کند.»

«ادل» خانه را مه سال ۲۰۲۲ خریداری کرد و تصویری به همراه نامزدش «ریچ پل» در کنار خانه به اشتراک گذاشت. استالونه این ملک سه و نیم هکتاری با هشت اتاق خواب را اوایل سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش گذاشت. او اکتبر آن سال قیمت پیشنهادی خود را تا ۸۰ میلیون دلاری کاهش داد و سپس خواننده بریتانیایی به خرید خانه ابراز تمایل کرد. «ادل» در نهایت خانه را با قیمت ۵۸ میلیون دلار از استالونه خرید.

«ادل» در سال ۲۰۲۱ به مجله «ووگ» گفته بود که به فیلم‌های «راکی» علاقه زیادی دارد و در حین پاندمی آن‌ها را روی تلویزیون باشگاهش دیده است.

 

ادل سیلوستر استالونه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین