کد خبر: 60468 A

رکورد فوق‌العاده‌ای که سیلوستر استالونه شکست

رکورد فوق‌العاده‌ای که سیلوستر استالونه شکست

سیلوستر استالونه ستاره فیلم‌های اکشن برای ششمین دهه متوالی یک فیلم صدرنشین در گیشه دارد.

ایران آرت: سیلوستر استالونه آخر هفته گذشته با فیلم "جوخه انتحار" (The Suicide Squad) برادران وارنر و دی‌سی به موفقیتی رسید که کمتر بازیگری می‌تواند برسد. استالونه که در این فیلم به کارگردانی "جیمز گان" به جای شخصیت "شاه کوسه" (King Shark) صداپیشگی کرده، برای ششمین دهه متوالی یک فیلم صدرنشین در گیشه دارد. این بازیگر ۷۵ ساله در ۴۶ فیلم نقش‌آفرینی کرده که ۲۰ مورد آن صدر جدول فروش را به تصرف درآورده است.

فیلم ابرقهرمانی "جوخه انتحار" ساخته "جیمز گان" موفق نشد رکورد بینندگان شبکه اچ‌بی‌او مکس را بشکند. "سامبا تی‌وی" گزارش داده است که این فیلم در طول اولین آخر هفته پخش خود از این شبکه ۲.۸ میلیون خانوار بیننده داشته و پایین‌تر از "مورتال کامبت" (Mortal Kombat) با رکورد ۳.۸ میلیون خانوار بیننده قرار گرفته است.

به گزارش 30نما، ریبوت "جوخه انتحار" در اولین هفته اکران در سینماهای آمریکای شمالی ۲۶.۵ میلیون دلار فروخت در حالی که پیش‌بینی می‌شد افتتاحیه داخلی بیش از ۳۰ میلیون دلاری برای این فیلم رقم بخورد.

در ریبوت "جوخه‌ انتحار" بازیگرانی چون "جوئل کینامان" در نقش "ریک فلگ"، "پیتر کاپالدی" در نقش "کلیفورد دی‌وو/تینکر"، "فلولا بورگ" در نقش "جاولین"، "شان گان" در نقش "جان مونرو"، "پیت دیویدسن" در نقش "ریچارد هرتس/بلک‌گارد"، "سیلوستر استالونه" در نقش "کینگ شارک"، "جی کورتنی" در نقش "دیگر هارکنس"، "میلینگ ان‌جی" در نقش "مانگال"، "نیتان فیلین" در نقش "فلوید بلکین"، "ادریس البا" در نقش "رابرت دوبوا/بلاداسپورت"، "جان سینا" در نقش "کریستفر اسمیت/پیس‌میکر"، "دیوید دستمال‌چیان" در نقش "ابنر کریل"، "مایکل کروکر" در نقش "برایان دورلین"، "دنیلا ملکور" در نقش "رتکچر" و "مارگو رابی" در نقش "هارلی کوئین" بازی می‌کنند.

شش فیلم استالونه که در شش دهه اخیر صدرنشین شده‌اند:

 

دهه ۱۹۷۰: راکی (Rocky)

دهه ۱۹۸۰: راکی، رمبو اولین خون (Rambo First Blood)

دهه ۱۹۹۰: صخره‌نورد (Cliffhanger)

دهه ۲۰۰۰: رانده‌شده (Driven)

دهه ۲۰۱۰: بی‌مصرف‌ها (The Expendables)

دهه ۲۰۲۰: جوخه انتحار (The Suicide Squad)

 

سیلوستر استالونه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین