کد خبر: 69652 A

تام کروز| ماموریت غیر ممکن

تام کروز برنامه‌اش تا ۸۰ سالگی‌ را فاش کرد

تام کروز برنامه‌اش تا ۸۰ سالگی‌ را فاش کرد

کروز می‌گوید مثل هریسون فورد و «ایندیانا جونز» تا ۸۰ سالگی در «مأموریت غیرممکن» بازی می‌کند.

ایران آرت: تام کروز می‌گوید قصد ندارد تا دست کم دو دهه آینده دست از ساختن فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» بردارد. کروز که این هفته ۶۱ ساله شده در مراسم افتتاحیه «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) به «سیدنی مورنینگ هرالد» می‌گوید امیدوار است تا هشتاد سالگی نقش «ایتان هانت» را بازی کند.

کروز امیدوار است مانند «هریسون فورد» که در هشتاد سالگی با چندگانه «ایندیانا جونز» (Indiana Jones and the Dial of Destiny) وداع کرد، تا هشتاد سالگی به ساختن فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» ادامه دهد.

کروز می‌گوید: «هریسون فورد یک اسطوره است؛ امیدوارم همچنان ادامه دهم. ۲۰ سال دیگر به او می‌رسم. امیدوارم که تا وقتی به سن او می‌رسم به ساختن «مأموریت غیرممکن» ادامه دهم.»

به گزارش ۳۰نما، فورد اگرچه با نقش «ایندیانا جونز» وداع کرد اما پیش‌تر گفته بود که برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد: «وقتی کار نکنم حال خوشی ندارم. عاشق کار کردن هستم. عاشق حس مفید بودن هستم. عادت من است. می‌خواهم مفید باشم...»

کروز درباره نشان دادن بلیت «باربی» (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) در حمایت از این بلاکباستر‌های تابستانی می‌گوید: «با دیدن فیلم‌ها روی پرده‌های بزرگ رشد کردم. این‌گونه می‌سازمشان و آن تجربه را دوست دارم؛ فراگیر است، و چنین تجربه‌ای برای جامعه و صنعت فیلمسازی مهم است. هنوز به سینما می‌روم. می‌خواهم هر دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» را ببینم. در افتتاحیه هر دوی آن‌ها را خواهم دید. جمعه فیلم «اوپنهایمر» و بعد «باربی» را در روز شنبه می‌بینم.»

«مأموریت غیرممکن ۷» به دنبال افتتاحیه داخلی ۹۰ میلیون دلاری است و از ۱۲ ژوئیه اکران خواهد شد.

 

تام کروز ماموریت غیر ممکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین