کد خبر: 69353 A

اسکارلت جوهانسون| تام کروز

اسکارلت جوهانسون بازیگر مرد مورد علاقه‌اش را معرفی کرد

اسکارلت جوهانسون بازیگر مرد مورد علاقه‌اش را معرفی کرد

ستاره هالیوود از علاقه خود برای همبازی شدن با تام کروز گفت.

ایران آرت: اسکارلت جوهانسن در مراسم افتتاحیه استروید سیتی (Asteroid City) «وس اندرسون» در نیویورک به همکاری با «تام کروز» ابراز تمایل کرد. بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «خیلی دوست دارم با تام کروز همکاری کنم.»

جوهانسن در «استروید سیتی» با ستارگان پرشماری چون «تام هنکس»، «مارگو رابی»، «برایان کرانستون»، «آدرین برودی»، «لیو شرایبر»، و بسیاری دیگر همکاری کرده است. این فیلم یک تأمل شاعرانه روی معنای زندگی توصیف شده و داستانی در مورد یک شهر کویری خیالی در آمریکای سال ۱۹۵۵ و یک همایش نجوم روایت می‌کند که دانشجویان و والدین را از سراسر کشور به این شهر می‌کشاند. اکران این فیلم در جشنواره کن هفتاد و ششم با شش دقیقه تشویق ایستاده همراه بود.

جوهانسن در مورد همکاری با اندرسون می‌گوید: «صحنه فیلم‌های او منحصر به فرد است چون هیچ‌وقت نگران زمان نیست. هیچ‌وقت نگران این نیست که به سراغ نمای بعدی برود یا چند نما در روز ضبط کند یا اینکه چه صحنه‌هایی کامل شده یا نشده است.»

کرانستون درباره این اظهار نظر اندرسون که گفته بود فیلم‌هایش را باید دو بار به تماشا نشست می‌گوید: «مثل یک نوع خوراک است که با ادویه‌ها و چاشنی‌های مختلفی آماده شده و شما نباید در خوردن شتاب کنید.» او اضافه می‌کند: «وقتی برای اولین بار فیلم را می‌بینید، می‌گویید: «خدای من، رنگ‌ها، حرکات، زبان، وای.» وقتی بار دوم می‌بینید، می‌توانم تضمین کنم که چیزهای زیادی خواهید دید که بار اول ندیده‌اید.»

جوهانسن در مصاحبه دیگری با «کامیک‌بوک» می‌گوید پروژه «فوق سری» او برای مارول که ارتباطی با «بیوه سیاه» ندارد هنوز لغو نشده است: «هنوز قرار است ساخته شود. بله. اما در حال حاضر نه چون هیچ پروژه‌ای در حال ساخته شدن نیست. همگی دست نگه داشته‌ایم و منتظر اعتصاب نویسندگان هستیم و احتمالاً اعتصاب بازیگران، و الی آخر.»

جوهانسن این هفته در مصاحبه با «ورایتی» نیز از اعتصاب نویسندگان حمایت کرد و گفت: «هرچه پیش آید برای همیشه نحوه تعیین درآمدها را تغییر خواهد داد. اتفاقی است که باید مدت‌ها قبل پیش می‌آمد، اتفاقی که مدت‌هاست در موردش حرف می‌زنیم و بالأخره به این نقطه شکست رسیده. مهم است که همه ما هنرمندان متحد شویم و از این جهش عظیم حمایت کنیم تا بتوانیم پیش برویم، و خواهیم رفت.»

فکوس فیلم «استروید سیتی» را ۱۶ ژوئن در سالن‌های سینمای آمریکا اکران می‌کند.

 

تام کروز اسکارلت جوهانسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین