کد خبر: 67426 A

اسکارلت جوهانسون، پنه لوپه کروز

رویارویی جذاب اسکارلت جوهانسون و پنه‌لوپه کروز

رویارویی جذاب اسکارلت جوهانسون و پنه‌لوپه کروز

دو ستاره زن هالیوود در فیلمی به کارگردانی نانسی مایرز مقابل یکدیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ایران آرت: اسکارلت جوهانسن، مایکل فاسبندر، پنه لوپه کروز، و اوون ویلسون به فیلم کمدی-رمانتیک جدید «نانسی مایرز» ملحق شده‌اند. مایرز پس از «کارآموز» (The Intern) با بازی «آن هاتاوی» و‌ «رابرت دنیرو» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، با نتفلیکس برای فیلم جدیدی به توافق رسیده است.

«پاک» گزارش داده است که این پروژه با بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری و از بهار آینده در لس‌آنجلس تولید خواهد شد. مایرز سابقه تولید فیلم‌هایی با بودجه ۷۰ تا ۸۵ میلیون دلاری را دارد.

به گزارش ۳۰نما، از داستان فیلم جزئیاتی درز نشده اما خلاصه داستان غیررسمی آن آمده است: «پورتر نش، نویسنده-کارگردان جوان و با استعداد و رجی پتی‌پیس تهیه‌کننده جوان و نابغه، شروعی رؤیایی در هالیوود دارند: ملاقات می‌کنند، به سرعت عاشق می‌شوند و فیلم‌های موفقی با یکدیگر می‌سازند. دیری نمی‌گذرد که عشقشان محو می‌شود و آن‌ها راه جدایی در پیش می‌گیرند، اما وقتی که فرصت شغلی عالی دیگری پیش می‌آید، خود را در پروژه‌ای جدید با ریسک‌های بالا و دو ستاره بی‌ثبات که ممکن است آن‌ها را به چالش بکشند، همکاری می‌کنند.»

 

پنه لوپه کروز

فاسبندر به زودی در دو فیلم «گل پیروزی‌بخش» (Next Goal Wins) «تایکا وایتیتی» و «قاتل» (The Killer) «دیوید فینچر» دیده خواهد شد. ویلسون در حالی فیلمبرداری فصل دوم «لوکی» (Loki) است و «اسکارلت جوهانسن» فیلم «شهر ستاره» (Asteroid City) «وس اندرسون» را در مرحله پس از تولید و «پروژه آرتمیس» (Project Artemis) را در حال فیلمبرداری دارد. کروز به تازگی در «بی‌نهایت» (L'immensità) دیده شده و در «فراری» (Ferrari) «مایکل مان» مقابل «آدام درایور» نقش‌آفرینی کرده است.

انتظار می‌رود فیلم جدید کارگردان «تعطیلات» (The Holiday) در سال ۲۰۲۴ پخش شود.

اسکارلت جوهانسون پنه لوپه کروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین