کد خبر: 69766 A

کیلین مورفی| پیکی بلایندرز| اوپنهایمر

کیلین مورفی دیگر سیگار نمی‌کشد | روایت ستاره پیکی بلایندرز و اوپنهایمر از دو تجربه ناسالم

کیلین مورفی دیگر سیگار نمی‌کشد | روایت ستاره پیکی بلایندرز و اوپنهایمر از دو تجربه ناسالم

مورفی می‌گوید که اگرچه از سیگار و پیپ مصنوعی استفاده کرده اما این نوع سیگارها هم حاوی مواد مضری است و او دیگر حاضر نیست حتی سیگار مصنوعی استفاده کند

ایران آرت: کیلین مورفی در مصاحبه با «گاردین» می‌گوید پس از تجربه «ناسالم» فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» دیگر حتی حاضر به استفاده از سیگار مصنوعی نیست.

مورفی در این فیلم نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» را بازی کرده که برای خلق اولین بمب اتم سیگار و مارتینی زیادی مصرف می‌کرد. این دانشمند در سال ۱۹۶۷ پس از مبارزه با سرطان از دنیا رفت. او می‌گوید: «سیگار و پیپ. بین این دو می‌چرخید. در پایان همین بود [که او را به کشتن داد.]»

به گزارش ۳۰نما، مورفی اضافه می‌کند که اگرچه برای بازی در این نقش از سیگار و پیپ مصنوعی استفاده کرده اما این نوع سیگارها هم حاوی مواد مضری است و او دیگر حاضر نیست حتی سیگار مصنوعی استفاده کند.

این بازیگر ایرلندی با سیگار مصنوعی بیگانه نیست و برای نقش «تامی شلبی» در سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) صدها عدد از آن‌ها را استفاده کرده است.

مورفی ۴۷ ساله می‌گوید وقت آن رسیده که در آینده نقش شخصیت‌هایی را بازی کند که دودی نیستند: «سیگارهای مصنوعی خیلی زیادی برای «پیکی» و این فیلم استفاده کردم. شخصیت بعدی من سیگاری نخواهد بود. برای آدم خوب نیست. حتی سیگارهای گیاهی امروز هشدار سلامت دارند.»

«هلن مک‌کروری» همکار بازیگر مورفی در «پیکی بلایندرز» که در سال ۲۰۲۱ درگذشت، پیش‌تر گفته بود که از عوامل سریال درخواست کرده سیگارهایی که او می‌کشد را بشمارند: «از روی کنجکاوی از بچه‌های تدارکات خواستم بشمارند که چند سیگار می‌کشم، و فکر می‌کنم چیزی در حود ۳۰۰۰ عدد شد.»

مورفی برای بازی در نقش اوپنهایمر باید وزن خود را نیز کاهش می‌داد. او می‌گوید: «کمی با خودتان رقابت پیدا می‌کنید و این سالم نیست. توصیه نمی‌کنم.»

او اضافه می‌کند که «انرژی دیوانه‌وار» فیلم باعث شده که خوردن یا خوابیدن را فراموش کند: «مثل این بود که سوار یک قطار لعنتی هستید که در حال انفجار است. بنگ، بنگ بنگ، بنگ. چند ساعت می‌خوابید، بیدار می‌شوید و دوباره بنگ... اما خوب بود چون این شخصیت به همین شکل زندگی کرده. اصلاً چیزی نمی‌خورده.» با این حال مورفی می‌گوید متد اکتینگ نکرده است: «متد اکتینگ به شکلی... نه.»

«امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «مت دیمون» و «رامی مالک» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«اوپنهایمر» ۲۱ ژوئیه اکران خواهد شد

 

کیلین مورفی پیکی بلایندرز اوپنهایمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین