کد خبر: 69762 A

کریستوفر نولان| اوپنهایمر| کیلین مورفی

منتقدان: اوپنهایمر بهترین فیلم نولان است | تمجید از نمایش باشکوه کیلین مورفی

منتقدان: اوپنهایمر بهترین فیلم نولان است | تمجید از نمایش باشکوه کیلین مورفی

فیلم «اوپنهایمر» برای اولین بار در فرانسه اکران شده است.

ایران آرت: با اکران «اوپنهایمر» (Oppenheimer) یونیورسال در پاریس برای اولین بار، اولین واکنش‌ها به فیلم سه ساعته «کریستفر نولان» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند. بینندگان «اوپنهایمر» در سینمای گران رکس پاریس که برای نولان خاطره‌انگیز است، این فیلم را «دستاوردی تماشایی» و بهترین اثر نولان تا امروز خوانده‌اند.

«کنت توران» منتقد سابق «لس‌آنجلس تایمز» این فیلم را «تحسین‌برانگیز‌ترین کار نولان تا امروز» می‌داند و اضافه می‌کند: «مهارت بصری تصدیق‌شده او را با یکی از عمیق‌ترین شخصیت‌ها در سینمای اخیر آمریکا ترکیب می‌کند.»

منتقد «توتال فیلم» می‌گوید آخرین ساخته نولان «خیره‌کننده» است: «فیلمی شخصیت-محور در بزرگ‌ترین مقیاس خود است، با نمایش مرکزی باشکوهی از «کیلین مورفی». یک درام تاریخی حماسی اما با حساسیت متمایز نولان: تنش، ساختار، حس عظمت، طراحی صدای تکان‌دهنده، و جلوه‌های بصری ستودنی.»

IMG_20230712_162033_372

به گزارش ۳۰نما، منتقد «آسوشیتد پرس» می‌نویسد: «[«اوپنهایمر»] دستاوردی تماشایی در اقتباس متعهدانه و موجز، داستان‌سرایی نوآورانه و نمایش‌های ظریف از «کیلین مورفی»، «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور»، «مت دیمون»، و بسیاری دیگر از بازیگران است.»

منتقد «ساندی تایمز» می‌نویسد: «کاملاً در «اوپنهایمر» مستغرق شدم، یک فیلم متراکم، پردیالوگ و پرتنش که بخشی از آن درباره یک بمب است، اما بیشتر در مورد این است که چه سرنوشت محکوم به فنایی داریم. تابستان خوش بگذرد! مورفی خوب است، اما نقش‌های مکمل اساسی: دیمون، داونی جونیور و [آلدن] ارنرایک حتی طنزآمیزند. فیلمی پیچیده، نوآورانه و بی‌پروا برای برآشفتن ساختن مخاطب.»

«کیلین مورفی» در این فیلم نقش «رابرت اوپنهایمر» طراح اولین سلاح‌های هسته‌ای در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم را بازی می‌کند. «مت دیمون»، «امیلی بلانت» در نقش همسر اوپنهایمر، «رابرت داونی جونیور» رئیس کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده، «فلورنس پیو» در نقش «جین تدلاک» نویسنده و روان‌پزشک، «رامی مالک»، «جاش هارتنت»، «دیوید دستمالچیان»، «جک کویید»، «آلدن ارنرایک»، «اما دومونت»، «هریسون گیلبرتسون»، «جاش پک»، «دنی دفراری»، «گار برنت»، «جیمز دارسی»، «اسکات گرایمز»، «لوییس لمبارد»، «متیو مودین»، «دین دهان»، «بنی سفدی»، «کنت برانا»، «الکس ولف» و «کیسی افلک» به فیلم نولان ملحق شده‌اند.

IMG_20230712_162030_468

یونیورسال «اوپنهایمر» را ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲) اکران خواهد کرد

 

کریستوفر نولان کیلین مورفی اوپنهایمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین