کد خبر: 70205 A

کیلین مورفی| متیو مک کانهی| میان ستاره ای

کیلین مورفی حسرت بزرگش را فاش کرد

کیلین مورفی حسرت بزرگش را فاش کرد

مورفی می‌گوید تمایل داشته در «میان‌ستاره‌ای» برای کریستفر نولان مقابل دوربین برود.

ایران آرت: کیلین مورفی در چند فیلم از جمله «اوپنهایمر» (Oppenheimer) که از فروش جهانی ۶۵۰ میلیون دلاری عبور کرده، سابقه همکاری با «کریستفر نولان» را دارد. این بازیگر ایرلندی در مصاحبه با «ایندیپندنت» می‌گوید تمایل داشته در «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد با نولان همکاری دیگری تجربه می‌کرده است.

مورفی می‌گوید: «فیلم «میان‌ستاره‌ای» را تحسین می‌کنم فقط به این دلیل که آن را احساسی می‌دانم. به یاد می‌آورم وقتی که بچه‌های کوچکی داشتم و در سینما می‌دیدمش. تأثیر شدیدی روی من داشت. قلبم را شکست. عاشق دیدن چنین فیلم‌هایی هستم که در آن‌ها بازی نکرده‌ام چون در آن صورت نیازی نیست از اندازه چشمان خودتان وحشت کنید یا چنین مسائلی.»

به گزارش ۳۰نما، مورفی تأکید می‌کند که نولان بازیگران «درستی» را برای «میان‌ستاره‌ای» انتخاب کرده و از اینکه در این فیلم حضور ندارد از هیچ‌کس دلخور نیست. در این فیلم «متیو مک‌کانهی» نقش عضو سابق ناسا را بازی کرد که مأموریت داشت سیاره جدیدی خارج از منظومه شمسی شناسایی کند. «آن هاتاوی»، «جسیکا چستین»، «بیل اروین»، «الن برستین»، «مت دیمون» و «مایکل کین» دیگر بازیگران فیلم بودند.

مورفی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید «میان‌ستاره‌ای» شباهت‌های زیادی به «اوپنهایمر» دارد و می‌توان در یک روز هر دوی آن‌ها را در سینما دید: «مضامین علمی فیزیکی مشابهی را بررسی می‌کند. یا اینکه می‌توانید «دانکرک» (Dunkirk) را ببینید که داستانش در جنگ جهانی دوم قرار دارد. «دانکرک» کوتاه‌تر است، بنابراین شاید همتای خوبی باشد چون شاید یک ساعت و نیم باشد و پس از آن می‌توانید «اوپنهایمر» را ببینید.»

«اوپنهایمر» فیلمی سه ساعته با رده سنی بزرگسال (R) است و در ایالات متحده و کانادا ۲۶۴ میلیون دلار فروخته است.

متیو مک کانهی کیلین مورفی میان ستاره ای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین