کد خبر: 69934 A

کیلین مورفی| بیلی آیلیش| امیلی بلانت

شوخی امیلی بلانت با چشمان کیلین مورفی/ پای بیلی آیلیش در میان است

شوخی امیلی بلانت با چشمان کیلین مورفی/ پای بیلی آیلیش در میان است

بلانت چشمان مورفی را با ترانه «چشمان اقیانوسی» (Ocean Eyes) «بیلی آیلیش» مقایسه می‌کند و به شوخی می‌گوید: «تمام روز [این ترانه را] زمزمه می‌کردیم.» اما مورفی می‌گوید: «آن‌قدرها آبی نیستند!»

ایران آرت: «مت دیمون» و «امیلی بلانت» می‌گویند چشمان آبی «کیلین مورفی» در حین فیلمبرداری «اوپنهایمر» (Oppenheimer) برای آن‌ها یک «مشکل واقعی» بوده است.

بازیگر ۴۷ ساله ایرلندی در تازه‌ترین ساخته «کریستفر نولان» نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» ملقب به «پدر بمب اتم» را بازی کرده در حالی که بلانت در نقش کتی همسر او و دیمون در نقش «ستوان لزلی گرووز» مدیر «پروژه منهتن» ظاهر شده‌اند.

بلانت و دیمون در مصاحبه با «پیپل» از چشمان دردسرساز مورفی گفته‌اند. دیمون می‌گوید: «یک مشکل واقعی است وقتی با کیلین در صحنه‌ای بازیگری می‌کنید. گاهی می‌بینی که در چشمانش در حال شنا کردن هستی.»

به گزارش ۳۰نما، بلانت چشمان مورفی را با ترانه «چشمان اقیانوسی» (Ocean Eyes) «بیلی آیلیش» مقایسه می‌کند و به شوخی می‌گوید: «تمام روز [این ترانه را] زمزمه می‌کردیم.» اما مورفی می‌گوید: «آن‌قدرها آبی نیستند!»

-تصاویر-جدید-از-پشت-صحنه-اوپنهایمر-e1652549845901

بلانت در بخش دیگری از این مصاحبه گفته بود که فشار بازی در نقش اوپنهایمر باعث شده بود مورفی در مهمانی‌های شام بازیگران حضور پیدا نکند. مورفی به «پیپل» می‌گوید: «می‌دانید وقتی چنان نقش بزرگی دارید، با آن مسئولیت، احساس می‌کنید که طاقت‌فرساست.»

مورفی در مصاحبه با «ایندیپندنت» به احتمال ساخته شدن دنباله «۲۸ روز بعد» (28 Days Later) واکنش نشان می‌دهد. «دنی بویل» و «الکس گارلند» در ماه ژوئن به «اینورس» گفته بودند که به شکل «جدی» برای تولید دنباله مذاکره می‌کنند.

مورفی می‌گوید: «خوشحالم که این را می‌شنوم. نمی‌دانستم – در یک چشم‌به‌هم‌زدن آن‌جا حاضر خواهم بود. دو فیلم با این مرد ساخته‌ام و خیلی دوست دارم دوباره با آن‌ها همکاری کنم. البته، حاضرم.»

مورفی چهار سال پس از «۲۸ روز بعد» که با بودجه ۸ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۴ میلیون دلار فروخت در فیلم «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) با «کریستفر نولان» همکاری کرد. او در «اوپنهایمر» برای ششمین بار با نولان همکاری کرده است.

«اوپنهایمر» از ۲۱ ژوئیه اکران شده و به دنبال افتتاحیه داخلی ۷۵ میلیون دلاری است.

 

امیلی بلانت کیلین مورفی بیلی آیلیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین