کد خبر: 69784 A

کریستوفر نولان| آل پاچینو| کیلین مورفی

بازیگری که نولان را به یاد آل پاچینو انداخت | ماجرای روزی که آل پاچینو نولان را شگفت‌زده کرد

بازیگری که نولان را به یاد آل پاچینو انداخت | ماجرای روزی که آل پاچینو نولان را شگفت‌زده کرد

تجربه نولان با نمایش مورفی او را به یاد همکاری‌اش با «ال پاچینو» در تریلر روانشناسانه «بی‌خوابی» (Insomnia) در سال ۲۰۰۲ انداخته است.

ایران آرت: کریستفر نولان در مصاحبه جدیدی با «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید شکوه بازی «کیلین مورفی» در «اوپنهایمر» (Oppenheimer) را درک نکرده تا وقتی که فیلم را در مرحله تدوین دیده است. مورفی در این فیلم نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» را بازی می‌کند که او را «پدر بمب اتم» نامیده‌اند.

نولان می‌گوید: «وقتی متوجه شدم که کیلین بسیار بیش از آنچه در صحنه فیلمبرداری دیده بودم جذابیت داشت، نمایش او تماماً-فراگیر شد.»

تجربه نولان با نمایش مورفی او را به یاد همکاری‌اش با «ال پاچینو» در تریلر روانشناسانه «بی‌خوابی» (Insomnia) در سال ۲۰۰۲ انداخته است. «بی‌خوابی» بر اساس یک فیلم نروژی به همین نام ساخته شد و پاچینو نقش کارآگاهی را بازی کرد که وارد یک موش-و-گربه بازی با یک قاتل با بازی «رابین ویلیامز» در آلاسکا می‌شود. نولان با این فیلم برای اولین بار با استودیوی برادران وارنر همکاری می‌کرد. «بی‌خوابی» همچنان تنها فیلم کارنامه نولان است که فیلمنامه آن را نویسنده دیگری به نگارش درآورده است.

نولان به یاد می‌آورد: «پس از چند برداشت کنار پاچینو رفتم و برای آنچه می‌خواستم تذکرهایی به او دادم. به من گفت: «این کار را قبلاً کرده‌ام. نمی‌توانی با چشم ببینی، اما در تصاویر خام و تدوین‌نشده این کار را کرده‌ام.» به دنبالش گشتم و فکر کردم: «خدای من»، چون وجود داشت. بازیگران بزرگ سینما می‌توانند چنین کارهایی کنند و این اتفاقی بود که با کیلین تجربه کردم.»

به گزارش ۳۰نما، نولان در هر دو مورد جزئیات مطلوبش را در نمایش بازیگران در صحنه فیلمبرداری مشاهده نکرده و با دیدن تصاویر ضبط شده بازی آن‌ها را کاملاً درک کرده است.

فیلم «بی‌خوابی» در سراسر دنیا ۱۱۳ میلیون دلار بلیت‌فروشی کرد تا نولان تا یک دهه به همکاری با وارنرها ادامه دهد.

«اوپنهایمر» از ۲۱ ژوئیه در سراسر دنیا اکران خواهد شد.

 

آل پاچینو کریستوفر نولان کیلین مورفی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین