کد خبر: 70245 A

شارلیز ترون

واکنش شارلیز آروم به شایعه جراحی پلاستیک/ دارم پیر می‌شوم لعنتی!

واکنش شارلیز آروم به شایعه جراحی پلاستیک/ دارم پیر می‌شوم لعنتی!

ترون می‌گوید: چهره‌ام در حال تغییر است. و عاشق این تغییر و پیر شدن هستم. مردم فکر می‌کنند فیس‌لیفت کرده‌ام...

ایران آرت: «شارلیز ترون» در مصاحبه با «الور» به این شایعه که یک جراحی پلاستیک ناموفق داشته واکنش نشان داده است.  این بازیگر ۴۸ ساله می‌گوید شایعه‌ها حقیقت ندارند و او هرگز زیر تیغ جراحی پلاستیک نرفته است.

ترون می‌گوید: «چهره‌ام در حال تغییر است. و عاشق این تغییر و پیر شدن هستم. مردم فکر می‌کنند فیس‌لیفت کرده‌ام. می‌گویند:‌ «به صورت خودش چه کرده؟» می‌گویم: «فقط دارم پیر می‌شوم، لعنتی! معنایش این نیست که یک جراحی پلاستیک بد داشته‌ام. این اتفاقی است که [برای همه] پیش می‌آید.»

به گزارش ۳۰نما، بازیگر «هیولا» (Monster) و «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) درباره استانداردهای دوگانه جامعه می‌گوید: «همیشه با این حقیقت که مردان مثل شرابی کهنه سالخورده می‌شوند اما زنان مثل گل‌های شاخه-بریده‌اند مشکل داشته‌ام. این تصور را حقیر می‌شمارم و می‌خواهم با آن مبارزه کنم. اما از طرفی فکر می‌کنم که زنان تمایل دارند به شکلی پیر شوند که احساس می‌کنند درست است. باید کمی بیشتر با مسیری که طی می‌کنیم همدردی کنیم.»

ترون می‌گوید: «بیش از چهره‌ام، آرزو می‌کنم که بدنی ۲۵ ساله داشتم که بتوانم در موقعیت‌های سختی قرار بگیرم و فردا حتی صدمه نبینم. امروز اگر به مدت سه روز ورزش نکنم و به باشگاه نروم، نمی‌توانم راه بروم.»

ترون می‌گوید در انتخاب نقش‌هایش دقت بیشتری می‌کند: «دیگر هرگز و هرگز برای بازی در فیلمی نمی‌گویم: «بله، ۴۰ پوند وزن اضافه می‌کنم.» وقتی ۲۷ ساله بودم در فیلم «هیولا» بازی کردم. یک شبه ۳۰ پوند از دست دادم. سه وعده غذا نخوردم و به وزن عادی برگشتم. سپس برای فیلم «تالی» (Tully) تکرارش کردم و به یاد می‌آورم که یک سال پس از تلاش برای کاهش وزن با پزشکم تماس گرفتم و گفتم: «فکر می‌کنم دارم می‌میرم چون نمی‌توانم این وزن را کم کنم.» گفت: «بیش از ۴۰ سالت شده. آرام باش.» هیچ‌کس دوست ندارد این حرف را بشنود.»

 

شارلیز ترون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین