کد خبر: 63925 A

افشاگری درباره دعوای عجیب شارلیز ترون و تام هاردی

افشاگری درباره دعوای عجیب شارلیز ترون و تام هاردی

تام هاردی و شارلیز ترون دو ستاره مشهور سینما سر صحنه فیلمبرداری مکس دیوانه میانه خوبی با هم نداشتند و دعواهای زیادی میان آنها رخ داد.

ایران آرت: در کتاب «خون، عرق و کروم» که تاریخچه شفاهی تولید فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» را روایت می‌کند، جزئیات تازه‌ای در مورد تنش میان «تام هاردی» و «شارلیز ترون» فاش شده است. ترون در بخشی از این کتاب توضیح می‌دهد: «مثل دو والدین در صندلی‌های جلویی یک خودرو بودیم. یا با یکدیگر دعوا می‌کردیم یا به سردی با هم برخورد می‌کردیم – نمی‌دانم کدامیک بدتر است – و [عوامل] باید در صندلی‌های عقبی با آن کنار می‌آمدند. وحشتناک بود! نباید چنین رفتاری نشان می‌دادیم؛ باید بهتر می‌بودیم. می‌توانم این را اعتراف کنم.»

هاردی و ترون در گذشته از این تنش‌ها گفته بودند اما کتاب جدید فاش می‌کند که یک اتفاق این وضعیت را وخیم‌تر می‌کند و پروژه را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. «مارک گوئلنیکت» اپراتور دوربین فیلم می‌گوید:‌ «قرار حضور در محل فیلمبرداری ساعت هشت بود. شارلیز رأس ساعت هشت آنجا بود، در کامیون «وار ریگ» نشست، و می‌دانست که تام هیچ‌گاه در آن ساعت حضور پیدا نخواهد کرد هرچند از او به صورت ویژه درخواست کرده بودند که به موقع حاضر شود. هاردی برای تأخیرهای صبحگاهی‌اش بدنام شده بود. اگر قرار بر این شده بود که صبح فیلمبرداری کنیم، باید فراموشش می‌کردیم – هاردی نمی‌آمد.»

مکس دیوانه: جاده خشم

«ریکی شمبرگ» دستیار اول فیلمبردار می‌گوید: «اینکه آیا نوعی طرح تهاجمی بود یا نه را نمی‌دانم، اما احساس کردم که تعمداً تنش‌زا است. اگر نظر من را بخواهید، [تام هاردی] می‌دانست که [تأخیرها] واقعاً شارلیز را عصبانی می‌کند، چون حرفه‌ای است و خیلی زود حضور پیدا می‌کند.»

به گزارش ۳۰نما، هاردی در آن روز با سه ساعت تأخیر در محل فیلمبرداری حضور پیدا می‌کند در حالی ترون با گریم و لباس کامل در «وار ریگ» آماده بود. گوئلنیکت می‌گوید: «[شارلیز ترون] از «ریگ وار» پیاده شد و شروع کرد به فحاشی به هاردی و می‌گفت: «از این کثافت به خاطر هر یک دقیقه معطل کردن عوامل صد هزار دلار جریمه بگیرید.» و «چقدر رفتارت توهین‌آمیز است!» حق داشت. سر و صدای زیادی کرد. فریاد می‌زد. با صدای بلند و طوفانی – شاید هاردی بعضی از حرف‌هایش را شنید، اما به سمت شارلیز رفت و گفت: «به من چه گفتی؟» خیلی پرخاشگرانه بود. شارلیز واقعاً احساس کرد که تهدید شده، و این نقطه تحول بود.»

پس از این برخورد، ترون از «دنیس دی نووی» تهیه‌کننده فیلم می‌خواهد به صحرای نیمیبیا در جنوب غربی آفریقا بیاید تا اطمینان حاصل کند که از این پس چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید.

ترون می‌گوید: «به جایی رسید که دیگر از کنترل خارج شده بود، و این منطق به وجود آمد که شاید حضور یک تهیه‌کننده زن بتواند کمی تعادل برقرار کند، چون احساس امنیت نمی‌کردم. پایم را در یک کفش کردم. جرج [میلر] سپس گفت: «بسیار خوب، اگر دنیس بیاید...» مشکلی با این درخواست نداشت و باعث شد کمی نفس بکشم، چون احساس می‌کردم که یک زن دیگر متوجه خواهد شد که در چه وضعیتی گرفتار شده‌ام.»

هاردی در مورد آن برخورد می‌گوید: «فشار بر روی هر دوی ما در مواقعی غیرقابل‌تحمل می‌شد. چیزی که شارلیز می‌خواست شاید یک همکار بهتر، و شاید باتجربه‌تر بود. این مسئله‌ای بود که نمی‌توان به عدم وجودش تظاهر کرد. حالا که سالخورده‌تر و ناخوشایندتر شده‌ام، فکر می‌کنم که می‌توانستم بهتر عمل کنم.»

«مکس دیوانه: جاده خشم» با وجود همه این تنش‌ها ۳۷۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و شش جایزه اسکار دریافت کرد.

 

تام هاردی شارلیز ترون مکس دیوانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین