کد خبر: 70409 A

دیوید آتنبرو| مستندساز

دیوید آتنبرو در ۹۷ سالگی هنر را رها نکرد

دیوید آتنبرو در ۹۷ سالگی هنر را رها نکرد

آتنبرو یک بار دیگر مجری مستند «سیاره زمین» بی‌بی‌سی خواهد شد.

ایران آرت: «دیوید آتنبرو» در ۹۷ سالگی برای اجرای مستند «سیاره زمین» (Planet Earth) بی‌بی‌سی بازمی‌گردد. از اولین اجرای او در این مجموعه ۱۷ سال می‌گذرد.

بی‌بی‌سی تأیید کرده است که فصل سوم «سیاره زمین» با گویندگی آتنبرو ساخته خواهد شد. «مایک گانتون» تهیه‌کننده مستند به «دیلی میرور» می‌گوید: ««سیاره زمین» بدون دیوید «سیاره زمین» نخواهد بود، بنابراین خوشحالم که او فصل سوم را اجرا می‌کند.»

به گزارش 30نما، تولید مستند «سیاره زمین ۳» (Planet Earth III) که تا پایان سال جاری میلادی پخش خواهد شد، آغاز شده است. این فصل در سال ۲۰۱۹ چراغ سبز دریافت کرد اما تولید آن به خاطر پاندمی کووید به تأخیر افتاد.

گانتون می‌گوید: «افتتاحیه فصل سوم به همراه دیوید در ییلاق‌های زیبای بریتانیا و دقیقاً در لوکیشنی فیلمبرداری شده که «چارلز داروین» قدم می‌زد و به تصورات بنیادین خود درباره تکامل می‌اندیشید. برای معرفی «سیاره زمین ۳» و یادآوری شکنندگی و شگفتی سیاره به هر دوی ما به نظر جایی بی‌نقص می‌رسید.»

به گزارش 30نما، فصل سوم «سیاره زمین» در قالب هشت اپیزود ساخته شده و به انسان‌هایی خواهد پرداخت که عمر خود را وقف محافظت از گونه‌های جانوری کردند. خود آتنبرو یکی از این انسان‌هاست و به واسطه تولید مستند‌هایی چون «سیاره زمین»، «سیاره آبی» (Blue Planet) و «زندگی روی زمین» (Life on Earth) در جنبش محافظت از محیط زیست مشارکت کرده است.

آتنبرو پیش‌تر به نزدیکان خود گفته بود که پاییز سال ۲۰۲۱ بازنشسته خواهد شد.

مستندساز دیوید آتنبرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین