کد خبر: 52915 A

روزهای خوش دیوید آتنبرو در قرنطینه/ به آواز پرندگان گوش می‌کنم

روزهای خوش دیوید آتنبرو در قرنطینه/ به آواز پرندگان گوش می‌کنم

او اخیراً به اینستاگرام پیوسته و رکورد سریع‌ترین زمان رسیدن به یک میلیون دنبال‌کننده را شکسته است.

ایران آرت: سر دیوید آتنبرو می‌گوید روزهای قرنطینه را در باغچه‌اش با گوش سپردن به آواز پرندگان سپری کرده است. او که بیشتر با گویندگی در مستندهای حیات وحش شناخته می‌شود، اخیراً به اینستاگرام پیوسته، و رکورد سریع‌ترین زمان رسیدن به یک میلیون دنبال‌کننده را شکسته است. 

گوینده "سیاره زمین" در مصاحبه با بی‌بی‌سی می‌گوید: "پیامی که من نگرانش هستم چنان مهم است که حاضرم از هر مدیومی برای صدور آن استفاده کنم." این گوینده ۹۴ ساله که اخیراً کتاب و مستندی به نام "زندگی روی سیاره ما"  را عرضه کرده در توصیف قرنطینه می‌گوید: "نشانی است آن نوع زندگی که زمان بیشتری برای نشستن و خیره گشتن داری."

به گزارش ۳۰نما، آتنبرو در ادامه می‌گوید: "قطعاً وقت بیشتری صرف گوش سپردن به آواز پرندگان در باغچه کرده‌ام و مدت‌ها بود که چنین نکرده بودم. بسیاری از مردم شگفت‌زده می‌شوند – اغلب مردم ناگهان متوجه می‌شوند که چه لذت عمیق و شگرفی از نظاره کردن دنیا – دنیای طبیعت پدید می‌آید."

آتنبرو به تازگی به تاکتیک‌های به کار گرفته شده توسط فعالان محیط زیست "شورش انقراض" معترض شده بود: "برای ایجاد تغییر [در قانون] باید مراقب باشید که قانون را زیر پا نمی‌گذارید. البته من با پیام‌شان موافقم."

 

هالیوود کارگردان دیوید اتنبرو دیوید آتنبرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین