کد خبر: 71369 A

سلنا گومز

سلنا گومز اعلام بازنشستگی کرد

سلنا گومز اعلام بازنشستگی کرد

گومز می‌گوید «خسته» است و بازیگری را به خوانندگی ترجیح می‌دهد.

ایران آرت: «سلنا گومز» دوشنبه این هفته در اپیزود جدید پادکست «اسمارت‌لس» (SmartLess) از فعالیت‌های آینده‌اش در زمینه موسیقی گفت و معترف شد: «یک آلبوم دیگر در من باقی مانده.»

این بازیگر و خواننده ۳۱ ساله مانند گذشته می‌گوید بازیگری را با خوانندگی ترجیح می‌دهد: «از موسیقی لذت زیادی بردم و بعد برگزاری تور‌های کنسرت بسیار خوش گذشت. این بود که ادامه دادم اما هرچه بزرگتر شدم، بیشتر فکر کردم که به دنبال چیزی هستم که روی آن بمانم.»

گومز در سال ۲۰۰۸ اولین سینگل خود تحت عنوان «چیزی به من بگو که ندانم» (Tell Me Something I Don't Know) را منتشر کرد و از آن پس برنده جوایز متعددی شد. او به مجریان پادکست می‌گوید بر این باور است که فقط یک آلبوم دیگر منتشر خواهد کرد: «احساس می‌کنم که یک آلبوم دیگر در من باقی مانده اما شاید بازیگری را انتخاب کنم.»

تمایل گومز به بازنشستگی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شده است. یکی از کاربران ایکس می‌نویسد: «خدای من پیروز شدیم.» دیگری می‌نویسد: «بالأخره تمام شد.» فرد سومی می‌نویسد:‌ «موسیقی او به هر حال مزخرف بود.» یا دیگری: «با توجه به دوری او از شبکه‌های اجتماعی که معمولاً فقط چند ساعت طول می‌کشد فکر نمی‌کنم جای نگرانی وجود داشته باشد.»

fi 'chva 30klhT گروهی دیگر معتقدند که این اظهارات او جنبه تبلیغاتی دارد: «استراتژی بازاریابی است.» اما عده دیگری از خواننده حمایت می‌کنند و می‌گویند: «رؤیاهایت را دنبال کن» و «هواداران لایق روح پاک این زن نیستند.»

گومز در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید موسیقی را با هدف خواننده حرفه‌ای شدن شروع نکرده است: «می‌توان گفت، دیزنی به شکلی یک ماشین است، و به اجبار باید خوانندگی بلد می‌بودم تا می‌توانستم مضمون [سریال «جادوگران محله ویورلی» (Wizards of Waverly Place)] را بخوانم. آن‌ها می‌دانند چگونه یک نفر را بسته‌بندی و او را به یک فرد ماهر در سه [هنر بازیگری، رقص و خوانندگی] تبدیل کنند. من می‌خواستم بازیگر شوم، هرگز قصد نداشتم خواننده حرفه‌ای باشم اما ظاهراً آن هابی به چیز دیگری بدل شده.»

گومز از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ گروه پانک «سلنا گومز و سین» را تشکیل داد پیش از آنکه به ترانه‌سازی انفرادی ادامه دهد. او در سال‌های ۲۰۱۳ (Stars Dance)، ۲۰۱۵ (Revival) و ۲۰۲۰ (Rare) سه آلبوم منتشر کرده که عنوان آخرش به رتبه اول «بیلبورد» رسیده. گومز در سال‌های اخیر با سریال «فقط قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) هولو مقابل «استیو مارتین»، «مارتین شورت»، «پل راد» و «مریل استریپ» نقش‌آفرینی کرده است.

 

سلنا گومز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین