کد خبر: 69589 A

یاسین سلمانی| استقلال| پرسپولیس| رضا اسدی

یاسین سلمانی یا بازیکن سابق پرسپولیس؟ | بمب استقلال امروز می‌ترکد

یاسین سلمانی یا بازیکن سابق پرسپولیس؟ | بمب استقلال امروز می‌ترکد

روز گذشته سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که فردا بمب دیگری در راه است و حالا دو رسانه از دو نام مختلف به عنوان این بمب نام برده‌اند.

ایران آرت: روز گذشته حجت کریمی بعد از جذب آرمین سهرابیان که دومین بازیکن جدید استقلال محسوب می‌شود، گفت فردا بازیکن دیگری را جذب خواهد کرد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در صحبتی جالب گفت: «فردا بمب دیگری در راه است»! اما منظور حجت کریمی کدام بازیکن است؟

در همین راستا فرهیختگان مدعی شد که استقلال امروز با یاسین سلمانی قرارداد می‌بندد.

فرهیختگان نوشت: هافبک سابق سپاهان در آستانه حضور در استقلال است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باشگاه استقلال با نهایی کردن مذاکرات با کاپیتان تیم امید، از یاسین سلمانی به عنوان خرید جدید رونمایی خواهد کرد.

مذاکرات در روزهای گذشته انجام شده و طرفین به توافق اولیه هم رسیده‌اند و همان طور که گفته شد، امروز احتمالا خبر آن رسماً اعلام خواهد شد.

یاسین سلمانی

این در حالی است که خبر ورزشی می‌گوید بازیکن جدید استقلال رضا اسدی است.

خبر ورزشی نوشت: گفته می شود منظور حجت کریمی احتمالا رضا اسدی است. بازیکنی که فصل گذشته در تیم تراکتور و در تغییر پست از خط هافبک به حمله یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر لقب گرفت.

باشگاه استقلال مدت‌هاست با این بازیکن وارد مذاکره شده اما هنوز با  این بازیکن به توافق نرسیده است. اگر خواست‌های مالی رضا اسدی از سوی باشگاه استقلال بر آورده شود، هیچ بعید نیست این بازیکن امروز آبی‌پوش شود.

رضا اسدی بازی در ترکیب تیم پرسپولیس را هم تجربه کرده است. به هر صورت با وعده‌ای که حجت کریمی داده استقلال امروز بازیکن جدیدی را جذب خواهد کرد و احتمالا این بازیکن رضا اسدی است.

رضا اسدی

استقلال پرسپولیس یاسین سلمانی رضا اسدی
نظرات خوانندگان
  • محمدجانکی
    پاسخ

    یاسین عزیز توقلبا پرسپولیسی هستی اگرآینده ات رامیحواهی برای خواسته قلبی ات بازی کن نه اجبا ر وپول .امسال هم به تیم رقیب نرو حتی اگر ....

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین