کد خبر: 65952 A

آنا د آرماس، بلوند، مریلین مونرو

آنا د آرماس: برای بازی در نقش مرلین مونرو از او اجازه گرفتم!

آنا د آرماس: برای بازی در نقش مرلین مونرو از او اجازه گرفتم!

ستاره فیلم «بلوند» می‌گوید از آرامگاه مونرو دیدن کرده و به شکلی از او اجازه گرفته است.

ایران آرت: آنا د آرماس که در جشنواره ونیز امسال گفته بود حضور «مرلین مونرو» را در حین فیلمبرداری «بلوند» (Blonde) احساس کرده، در مصاحبه با مجله «انادر» (AnOther) می‌گوید از آرامگاه مونرو دیدن کرده و به شکلی از او اجازه گرفته است.

د آرماس می‌گوید: «کارت بزرگی داشتیم که همه عوامل روی آن پیامی برای او نوشته بودند. سپس به آرامگاه رفتیم و آن را روی مزارش گذاشتیم. به شکلی از او کسب اجازه کردیم. همه مسئولیت عظیمی احساس می‌کردند، و کاملاً از جنبه‌های داستانی که می‌خواستیم روایت کنیم آگاه بودیم – داستان «نورما جین»، فردی که پشت شخصیت «مرلین مونرو» بود. اینکه او واقعاً کیست؟»

به گزارش ۳۰نما، فیلم «بلوند» به کارگردانی «اندرو دومینیک» اولین بار در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و با ۱۴ دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد. این فیلم بیوگرافیکال بر اساس رمانی به همین نام نوشته «جویس کارول اوتس» اقتباس شده و بخش‌هایی از زندگی مونرو به عنوان یکی از نمادهای هالیوود را از کودکی تا شهرت به تصویر می‌کشد.

 

بلوند

 

دومینیک و د آرماس در ونیز گفتند که حضور «مرلین مونرو» را در حین فیلمبرداری این فیلم بیوگرافیکال حس کرده‌اند: «واقعاً باور دارم که او به ما نزدیک بود، با ما بود… فقط به او فکر می‌کردم، فقط رؤیای او را داشتم و فقط در مورد او حرف می‌زدم. در کنار من حضور داشت و این زیبا بود. فکر می‌کنم خوشحال بود…»

«بلوند» ۲۸ سپتامبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد.

 

مریلین مونرو آنا د آرماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین