کد خبر: 65342 A

آنا د آرماس، بن افلک، نیویورک، هالیوود

روایت آنا د آرماس از یک عشق آتشین با چاشنی وحشت و اضطراب/ بن افلک باعث شد نیویورک را ترک کنم

روایت آنا د آرماس از یک عشق آتشین با چاشنی وحشت و اضطراب/ بن افلک باعث شد نیویورک را ترک کنم

بازیگر نقش مرلین مونرو می‌گوید احساس کردم نیویورک شهر من نیست. او می‌افزاید: «گفتم راه گریزی وجود ندارد... شهری است که شما را مضطرب می‌کند.» او دلیل این موضوع را جلب توجه «وحشتناک» بیان می‌کند.

ایران آرت: آنا د آرماس می‌گوید جلب توجه «وحشتناک» و ناخواسته به رابطه او با «بن افلک» و زندگی خصوصی‌اش باعث شده لس‌آنجلس را ترک کند. این بازیگر ۳۴ ساله که به زودی در «مرد خاکستری» (The Gray Man) نتفلیکس مقابل «کریس اوانز» و «رایان گاسلینگ» دیده خواهد شد، اولین بار در ماه مارس سال ۲۰۲۰ و در حین فیلمبرداری «آب عمیق» (Deep Water) با افلک وارد رابطه شد. تصاویر وقت گذراندن او با افلک در حین پاندمی منتشر می‌شد تا اینکه در آوریل آن سال د آرماس تأیید کرد که با بازیگر «آرگو» (Argo) وارد رابطه رمانتیک شده است.

د آرماس که امسال در فیلم «بلوند» (Blonde) نتفلیکس نیز دیده خواهد شد، در مصاحبه جدیدی با مجله «ال» می‌گوید جلب توجه «وحشتناک» به این رابطه باعث شده به زندگی در لس‌آنجلس تمایل نداشته باشد: «یکی از دلایلی بود که لس‌آنجلس را ترک کردم. با تجربه کردنش ثابت کرد حدس و گمان من در مورد اینکه «اینجا برای من نیست» درست است. کمی بیش از اندازه بود. راه گریزی وجود ندارد. راه خروجی وجود ندارد... همیشه این حس چیزی که ندارید به شما دست می‌دهد، چیزی کم است. شهری است که شما را مضطرب می‌کند.»

 

ben-afleck-ana-de-armas-phone1

به نوشته ۳۰نما، «ال» می‌نویسد د آرماس در حال حاضر با شریک عاطفی‌اش «پال بوکاداکیس» که یکی از مدیران شبکه اجتماعی «تیندر» است در نیویورک سیتی ساکن شده. د آرماس فاش می‌کند که این روزها به ندرت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند: «سال‌ها پیش توییتر را حذف کردم. تقریباً یک سال است که به ندرت به اینستاگرام می‌روم.»

در بخشی از این گزارش، «جیمی لی کورتیس» هم-بازی د آرماس در «چاقوکشی» (Knives Out) می‌گوید در زمان فیلمبرداری این فیلم معمایی تصور کرده است که د آرماس به تازگی از کوبا به هالیوود آمده است.

کورتیس می‌گوید «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) و دیگر فیلم‌های قبلی د آرماس را در آن زمان ندیده بوده است: «گمان کردم که – این را با شرمندگی زیاد می‌گویم – چون او از کوبا آمده بود، گمان کردم که به تازگی [به هالیوود] آمده. تصور کردم که او یک زن جوان بی‌تجربه و ناآشنا به هنر است. در روز اول، به او گفتم: «رؤیاهایت چیست؟»

 

affleck-p2

کورتیس می‌گوید قصد داشته د آرماس را به «استیون اسپیلبرگ» برای بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story) پیشنهاد کند: «او تصویری از خودش در نقش «مرلین مونرو» را به من نشان داد. پدرم در فیلم «بعضی‌ها داغش را دوست دارند» (Some Like It Hot) بازی کرده و من تصاویر خیلی زیادی از پدرم و مرلین دیده‌ام. چند تصویر ثابت و یک ویدیوی بی‌صدا از او در حالی حرکت بود. اما من را بسیار شگفت‌زده کرد چون او خود مرلین بود.»

فیلم «مرد خاکستری» ۲۲ ژوئیه و «بلوند» ۲۳ سپتامبر از نتفلیکس پخش خواهند شد.

 

بن افلک آنا د آرماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین