کد خبر: 65325 A

مرلین مونرو، آنا د آرماس

تمجید خالق فیلم بلوند از بازی آنا د آرماس در نقش مرلین مونرو

تمجید خالق فیلم بلوند از بازی آنا د آرماس در نقش مرلین مونرو

نویسنده فیلم بلوند می‌گوید: «آنا د آرماس، بازیگر شگفت‌انگیزی است که نقش او را بازی کرده و فکر می‌کنم چهار ساعت گریم شده.»

ایران آرت: آنا د آرماس در فیلم «بلوند» (Blonde) به نویسندگی و کارگردانی «اندرو دومینیک» نقش «نورما جین بیکر» را بازی کرده که دنیا او را با نام «مرلین مونرو» می‌شناسد. این فیلم از رمانی به همین نام نوشته «جویس کارول اوتس» اقتباس شده که زندگی کوتاه مونرو و مرگ او در ۳۶ سالگی را روایت کرده است.

اوتس در مصاحبه با جشنواره بین‌المللی فیلم «نوشاتل» سوئیس (NIFFF) فاش می‌کند که کات نهایی این فیلم که رده سنی NC-17 دریافت کرده را دیده است. این نویسنده به «ورایتی» می‌گوید: «اندرو دومینیک کارگردان بسیار بااستعدادی است. به نظر من او موفق شده تجارب «نورما جین بیکر» را از زاویه دید او و نه از بیرون و نگاه مردانه به یک زن نشان دهد. کارگردان خودش را در زاویه دید مونرو غوطه‌ور کرده است.»

به گزارش ۳۰نما، اوتس در مورد نمایش د آرماس اضافه می‌کند: «تغییر ظاهر [بیکر] به مرلین همیشه ساعت‌ها وقت می‌برد. آنا د آرماس، بازیگر شگفت‌انگیزی است که نقش او را بازی کرده و فکر می‌کنم چهار ساعت گریم شده.»

نویسنده ادامه می‌دهد: «وقتی مرلین پابه‌سن‌گذاشته‌تر شد، هنوز به او نقش‌هایی را می‌دادند که به ستارگان جوان می‌دهند و این باعث می‌شد احساس حقارت کند. نمی‌توان در سن تا حدود ۴۰ سالگی نقش این زن بلوند نادان را بازی کرد. برخی می‌گویند خودکشی کرده. لزوماً چنین اعتقادی ندارم. فکر می‌کنم شاید از ناامیدی شدید جانش را از دست داد.»

این رمان‌نویس در پایان می‌گوید: «او در دنیا شهرتی به دست آورد، اما این هویتی نیست که بتوان با آن زندگی کرد. هویتی بود که باعث شد مردان بسیار زیادی پول بسیار زیادی به دست آورند، اما خودش نه چندان. وقتی از دنیا رفت، در ۳۶ سالگی، برای مراسم تدفین به اندازه کافی پول نداشت.»

«بلوند» ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد

 

مرلین مونرو آنا د آرماس بلوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین