کد خبر: 63897 A

مرلین مونرو زنده شد/ بلوند با یک ستاره در راه

مرلین مونرو زنده شد/ بلوند با یک ستاره در راه

در این فیلم آنا د آرماس در نقش مرلین مونرو بازیگر مشهور سینمای کلاسیک نقش‌آفرینی کرده است.

ایران آرت: اندرو دامینیک کارگردان «بلوند» (Blonde) با بازی «آنا د آرماس» در نقش «مرلین مونرو» می‌گوید امیدوار است که این فیلم را در بخش «خارج از مسابقه» کن به نمایش درآورد. پیش‌تر به صورت غیررسمی گزارش شده بود که جشنواره کن پیشنهاد اکران هشت ماهه فیلم در فرانسه از سوی نتفلیکس را رد کرده است.

دامینیک در مصاحبه با «اسکرین» می‌گوید: «[نتفلیکس] گفت: «فیلم را هشت ماه اکران می‌کنیم و بعد آن را از طریق پلتفرم بیرون می‌دهیم.» فیلم‌هایی که در فرانسه اکران می‌شوند یاد به مدت ۱۵ ماه روی پرده بمانند و سپس در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شوند.

این کارگردان می‌گوید «تی‌یری فرمو» دبیر کن «عاشق» فیلم شده است. دامینیک شایعه رده سنی بالاتر از ۱۷ سال فیلم (NC-17) در آمریکا را رد می‌کند و آن را «مشتی مزخرف» می‌خواند. در صورت ثبت این رده سنی، «بلوند» اولین فیلم نتفلیکس با این رده خواهد بود. در حال حاضر شمار سالن‌های سینمایی که در ایالات متحده فیلمی با این رده سنی اکران می‌کنند محدود است.

 

IMG_20220221_231149_697

دامینیک می‌گوید: «فیلم سختی است. اگر مخاطب آن را دوست نداشته باشد، مشکل لعنتی خودش است.» 

به نوشته ۳۰نما، «بلوند» در سال ۲۰۱۹ فیلمبرداری شد و کارگردان در تدوین با «جنیفر لیم» همکاری کرده که «تنت» (Tenet) و «منچستر کنار دریا» (Manchester By The Sea) را در کارنامه دارد.

کارگردان اضافه می‌کند که «کارهایی» برای «آمریکایی به نظر رسیدن» د آرماس انجام شده است و او «شگفت‌آور» بوده است: «چیزی که هیچ‌کس از آن انتقاد نخواهد کرد بازی اوست.»

دامینیک این هفته با مستند « می‌دانم که همین قدر حقیقت دارد» (This Much I Know To Be True) در مورد «نیک کیو» و «وارن الیس» در جشنواره برلین حضور دارد.

 

مرلین مونرو آنا د آرماس اندرو دامینیک بلوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین