کد خبر: 58981 A

کتاب آشپزی مریلین مونرو چقدر می‌ارزد؟

کتاب آشپزی مریلین مونرو چقدر می‌ارزد؟

کتاب آشپزی مرلین مونرو بازیگر آمریکایی سال‌های گذشته هالیوود در حراجی به فروش گذاشته است.

ایران آرت: کتاب آشپزی مرلین مونرو بازیگر آمریکایی سال‌های گذشته هالیوود در حراجی به فروش گذاشته است و کارشناسان تخمین می‌زنند تا 75هزار دلار می‌تواند فروخته شود. در این کتاب بازیگر مشهور آمریکایی درباره زندگی شخصی و رژیم غذایی‌اش نوشته است.

مرلین مونرو که در سال 1962 از دنیا رفت به بازی در شخصیت‌های کمدی موسوم به بلوند احمق معروف بود و تقریباً به نمادی از جذابیت در رسانه‌های آمریکا تبدیل شده بود. مونرو هنوز هم بعد از مرگش نماد اصلی فرهنگ عامه است. در سال ۱۹۹۹، انستیتوی فیلم آمریکایی مونرو را در رتبهٔ ششم فهرست بزرگترین افسانه‌های نمایش‌گر زن در دوران طلایی هالیوود قرار داد.

به گزارش ایبنا، کتاب آشپزی مونرو با عنوان "لذت جدید آشپزی" اولین بار در سال‌های دهه پنجاه میلادی منتشر شد و حالا معدود نسخه‌هایی از آن مانده است که یکی از آنها به حراج گذاشته شده است. بازیگر آمریکایی در این کتاب دست‌نوشته‌هایی درباره هنر آشپزی نوشته است که گفته می‌شود در نوع خود جالب توجه باشد.

قرار است این کتاب در حراجی سیگل در شهر نیویورک به تاریخ 22 ژوئن به حراج گذاشته شود و کارشناسان تخمین می‌زنند با قیمت 50 تا 75هزار دلار فروش خواهد رفت.

مریلین مونرو مرلین مونرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین