کد خبر: 64712 A

کیم کارداشیان، مریلین مونرو

دردسرهای کیم کارداشیان برای مریلین مونرو شدن/ از ۱۴ ساعت آرایش تا ۷ کیلو کاهش وزن!

دردسرهای کیم کارداشیان برای مریلین مونرو شدن/ از ۱۴ ساعت آرایش تا ۷ کیلو کاهش وزن!

کیم کارداشیان در شب نشینی مد موزه متروپولیتن نیویورک امسال، یاد و خاطره مریلین مونرو را زنده کرد اما با چند دردسر اضافه از جمله کم کردن وزن و تغییر رنگ مو.

ایران آرت: کیم کارداشیان، میلیاردر شناخته‌شده عرصه تولید گن‌ و لباس‌های فرم‌دهنده بدن، ۱۴ ساعت درگیر تغییر رنگ موهایش بود تا بتواند به رنگ موی روشن خاص این بازیگر فقید دست یابد. مریلین مونرو بازیگر مشهور آمریکایی در اصل موهایی قهوه‌ای داشت که در زمان فعالیت حرفه‌ای آن را به رنگ روشنی تغییر داد که به یکی از نمادهای فرهنگ عامه آمریکا در میانه قرن بیستم تبدیل شد. 

ستاره ۴۱ ساله «پا به پای کارداشیان‌ها» دوشنبه، ۲ مه، در کنار پیت دیویدسن، روی فرش قرمز موزه هنر متروپولیتن نیویورک رفت.

کارداشیان به ووگ گفت برای موضوع مت گالا «در آمریکا؛ گلچین مد» که شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کرد از سبک پوشش «پرزرق و برق طلایی» [اشاره به اصطلاح مارک تواین درباره مقطع زمانی ۱۸۹۰-۱۸۷۰ در آمریکا] پیروی کنند، از مونرو الهام گرفته است؛ زیرا به گفته او، مونرو همان چیزی است که وقتی به واژه «آمریکایی» فکر می‌کند، به ذهنش می‌آید.

 

1651545758_Kim-Kardashian_Met-Gala-2022_Getty_Marilyn-Monroe-Dress_Stephanie-Nolasco_FND

به نوشته ایندیپندنت، برای پوشیدن لباس پرزرق و برق و نمادینی که مونرو در سال ۱۹۶۲، وقتی در جشن تولد ۴۵ سالگی‌ رئیس‌جمهوری جان اف کندی تولدت مبارک خواند، به تن داشت کیم  هفت کیلو وزن کم کرد تا لباس اندازه‌اش شود.

کارداشیان قبل از این رویداد، تغییر فیزیکی و ظاهری دیگری هم داشت. ‌او پس از ۱۴ ساعت کار روی موهایش، موهای بلند مشکی خود را که همین دو روز قبل در شام کاخ سفید به نمایش گذاشته بود، به رنگ روشن پلاتینی تغییر داد.

 

1395055832

کیم در حالی که می‌خندید، به ووگ گفت: «من تمام روزم را برای رنگ کردن موهایم صرف کردم؛ ۱۴ ساعت تمام!»

با این حال کارداشیان هنگام صحبت با لالا آنتونی، مجری پخش زنده ووگ روی فرش قرمز در  شب‌نشینی متروپولیتن، فاش کرد که فعلا قصد دارد این رنگ را حفظ کند. او گفت: «من تا مدتی بلوند خواهم بود.»

کریس اپلتون، آرایشگر کارداشیان، گفت با وجودی که مونرو الهام‌بخش آن‌ها بود، او می‌خواست که کیم همچنان شبیه خودش باشد. 

کارداشیان روی پله‌های موزه متروپولیتن لباس واقعی مونرو را به تن کرد، اما پس از آن، لباسش را با یک نمونه  دوخته شده جدید از همان لباس نمادین عوض کرد؛ زیرا به گفته خود، نمی‌خواست به لباس آسیبی برساند.

 

مریلین مونرو کیم کارداشیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین