کد خبر: 64496 A

کیم کارداشیان: لازم باشد هر لباسی می‌پوشم

کیم کارداشیان: لازم باشد هر لباسی می‌پوشم

کیم کارداشیان ادعا کرد برای گذراندن یک شب فوق‌العاده «به‌ معنای واقعی کلمه» هرچیزی می‌پوشد: «اصلا برایم مهم نیست

ایران آرت: با توجه به سابقه طولانی او در پوشیدن لباس‌های عجیب‌وغریب حالا جای تعجب ندارد که بدانیم کیم کارداشیان برای داشتن ظاهر متفاوت و به‌روز، هر کاری لازم باشد، می‌کند.

ستاره ۴۱ ساله مجموعه تلوزیونی «پا به‌ پای کارداشیان‌ها»، روز چهارشنبه با حضور در برنامه الن دی‌جنرس و پوشیدن لباس لاتکس مشکی بدون آستین و پشت‌باز به همراه کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی، ادعا کرد برای گذراندن یک شب فوق‌العاده «به‌ معنای واقعی کلمه» هرچیزی می‌پوشد: «اصلا برایم مهم نیست لباس راحتی نباشد. مهم نیست خیلی بلند باشد؛ اگر لازم باشد لباسی بپوشم که نتوانم دستشویی بروم و مجبور باشم پوشک بپوشم، برایم مهم نیست و این‌ کار را می‌کنم.»

به نقل از ایندیپندنت، کیم کارداشیان، بازیگر، مدل و شخصیت سرشناس دنیای کسب‌وکار که اولین‌بار به‌ عنوان دستیار پاریس هیلتون شناخته شد، اعتراف کرد که برای شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا و روز مبادا واقعا تعدادی پوشک بزرگسالان خریده است: «مطمئن نبودم روند آزمون چگونه است. فکر کرده بودم مجبورم برای هشت ساعت یک جا بشینم.» آزمون وکالت کارداشیان به‌ دلیل همه‌گیری کرونا به‌ صورت اینترنتی برگزار شد و یکی از قوانین سفت‌وسخت آن ترک نکردن صندلی به هر دلیل بود. البته او بعد از سه بار رد شدن در این آزمون، در نهایت در چهارمین و آخرین امتحان، قبول شد.

 

کیم کارداشیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین