کد خبر: 65963 A

شکیرا، خواننده، خواننده زن

دردسر جدید برای شکیرا پس از جدایی از پیکه

دردسر جدید برای شکیرا پس از جدایی از پیکه

مرد جوانی ادعا کرده است که او فرزند شکیرا و سانتیاگو آلارکون، بازیگر کلمبیایی است.

ایران آرت: مصائب جدیدی به مشکلات قبلی شکیرا اضافه شده است. در زمانی که شکیرا درگیر مسائل مربوط به جدایی از جرارد پیکه و جنگ برای به دست آوردن سرپرستی فرزندانش میلان و ساشا است، مرد جوانی ادعا کرده است که او فرزند شکیرا و سانتیاگو آلارکون، بازیگر کلمبیایی است.

سانتیاگو آلارکون در ویدیویی که در اینستاگرام خود منتشر کرد توضیح می دهد که او و خانواده اش توسط مرد جوانی که ادعا می کند پسر او و شکیراست مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. این مرد جوان که هویتش همچنان یک راز باقی مانده است، ادعا می کند که محصول رابطه ای است که به گفته او شکیرا و سانتیاگو آلارکون سال ها پیش با هم داشتند.

به گزارش روزیاتو، آلارکون هنگام افشاگری گفت: «من قربانی آزار و اخاذی مرد جوانی هستم که بنا به توصیه وکیلم نامش را ذکر نمی کنم، اما او را آن پسر خطاب می‌کنم. او می گوید سال ۹۲ سرپرستی او را به خانواده دیگری سپرده ام، در حالی که من در آن زمان ۱۲ ساله بوده ام. او از من ۱۴.۵ میلیون دلار می خواهد و این اقدام او اخاذی است.»

او در این ویدیو می گوید: «باور نمی‌کنید و من شرمنده ام که مجبورم نام کسی که او ادعا می کند مادرش است را بیاورم، اما مجبورم این کار را بکنم تا بتوانید پوچ بودن کل این داستان را درک کنید، چون او ادعا می‌کند که شکیرا، مادر بیولوژیکی اوست. تصور کنید این ماجرا تا کجا پیش رفته است که امنیت من، امنیت فرزندانم، امنیتم در محل کارم نقض شده است.»

 

شکیرا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین