کد خبر: 65785 A

شکیرا، جرارد پیکه، رافائل نادال

رابطه عاشقانه شکیرا با معروف‌ترین تنیسور جهان؟/ عکس

رابطه عاشقانه شکیرا با معروف‌ترین تنیسور جهان؟/ عکس

یک پاپاراتزی ادعا کرد که شکیرا، خواننده کلمبیایی که چند وقتی است از جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا جدا شده، با رافائل نادال، تنیسور معروف جهان رابطه پنهانی داشته است.

ایران آرت: از زمان اعلام جدایی شکیرا و جرارد پیکه، این زوج به شدت در کانون توجه رسانه‌ها بوده‌اند. در روزهای اخیر تمام توجهات معطوف به مدافع بارسلونا بود، زیرا پیکه با معشوقه جدید و جوان خود به نام کلارا چیا مارتی در یک کنسرت حاضر شد. اما حالا نوبت به خواننده کلمبیایی است که به دلیل رابطه پنهانی ادعایی با اسطوره تنیس اسپانیا توجه رسانه ها را به خود جلب کند.

جوردی مارتین، پاپاراتزی اسپانیایی که عکس های پیکه با کلارا چیا را منتشر کرد، گزارش داد که شکیرا پیش از ملاقات با پیکه با رافائل نادال رابطه پنهانی داشت.

به گزارش روزیاتو، مارتین در برنامه America Noticias درباره شایعه رابطه شکیرا با الخاندرو سانز، خواننده اسپانیایی، که پیش از این مطرح شده بود گفت: «می‌توانم بگویم شکیرا با الخاندرو سانز یک ویدیو کلیپ ساخت اما از لحاظ عاطفی با او درگیر نشد.» او ادامه داد: «او با شخصی به همان اندازه مشهور و چه بسا مشهورتر ارتباط داشت.»

 

4e7e60c7-c1c2-43f1-90d7-26d449b36f88_16-9-aspect-ratio_default_0

مجری برنامه به او التماس کرد تا نام این فرد را فاش کند، مهمان برنامه با آنکه اسمی نبرد اما یک سرنخ نسبتا به درد بخور ارائه کرد. او گفت: «او در سطح جهان یک فرد مشهور است و یک ورزشکار درجه یک است. فوتبالیست نیست، تنیس باز است.»

او بدون اینکه نامی از این تنیسور ببرد به ویدیو کلیپ Gitana اشاره کرد و گفت او ستاره این ویدیو کلیپ بود. ترانه موفقی که شکیرا در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد. مارتین ادامه داد: «او در ویدیوکلیپی که با یکی از ورزشکاران برتر اسپانیا که ازجمله سه ورزشکار برتر تاریخ این کشور است، ساخته حضور دارد. نمی‌توانم نام ببرم.»

 

640-0-e17c2103-4563-4a3e-ba79-032cbe0c5b18-1661676288 (1)

مجری برنامه که اصرار داشت این پاپاراتزی نام نادال را ببرد پرسید آیا فرد مورد نظر بیشترین عنوان گرند اسم تاریخ را کسب کرده است؟

او تنها پاسخ داد: بله!

شکیرا جرارد پیکه رافائل نادال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین