کد خبر: 64825 A

بهرام بیضایی،سانسور در آثار هنری، محمد رحمانیان، محمود دولت آبادی

نکوداشت بهرام بیضایی و بررسی نمایشنامه نویسی و سانسور / سخنرانی محمد رحمانیان، ابراهیمیان، خاکی،کیانی و محمود دولت آبادی

نکوداشت بهرام بیضایی و بررسی نمایشنامه نویسی و سانسور / سخنرانی محمد رحمانیان، ابراهیمیان، خاکی،کیانی و محمود دولت آبادی

روابط عمومی انجمن صنفی نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران اعلام کرد: آیین نکوداشت استاد بهرام بیضایی به ‌همراه سمینارهای ‌نمایش‌نامه‌نویسی و گفت‌و‌گو و نمایش‌نامه‌نویسی و سانسور از امروز آغاز به کار می کند.

ایران آرت: انجمن صنفی نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران اعلام کرد: آیین نکوداشت استاد بهرام بیضایی به ‌همراه سمینارهای ‌نمایش‌نامه‌نویسی و گفت‌و‌گو  و نمایش‌نامه‌نویسی و سانسور از امروز آغاز به کار می کند.

انجمن صنفی نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در سه روز متوالی، از  چهارشنبه،28 اردیبهشت ماه تا جمعه، 30 اردیبهشت ماه 1401، به ترتیب؛ سمینارهای نمایش‌‌نامه نویسی و گفت‌و‌گو، نمایش‌نامه‌نویسی و سانسور و آیین نکوداشت استاد بهرام بیضایی را در سالن استاد جوانمرد عمارت جدید خانه تئاتر برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در روز نخست- 28 اردیبهشت ماه 1401- محمد ابراهیمیان( نمایش‌نامه‌نویس و پژوهش‌گر تئاتر) و ایوب آقاخانی (استاد دانشگاه، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر) به همراه دکتر محسن کرمی (استاد دانشگاه، پژوهش‌گر و مترجم فلسفه) سخن‌رانان سمینار نمایش‌نامه‌نویسی و گفت‌وگو  خواهند بود.

بر اساس این گزارش، در روز دوم -29 اردیبهشت ماه 1401-  دکتر محمدرضا خاکی (استاد دانشگاه، کارگردان و مترجم) و حسین کیانی( نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر) سخن‌رانان سمینار نمایش‌نامه‌نویسی و سانسور خواهند بود.

هم چنین روز سوم -30 اردیبهشت ماه- هم با سخنرانی استاد محمود دولت‌آبادی (نویسنده)، دکتر سهیلا نجم (استاد دانشگاه و پژوهشگر تئاتر)، دکتر حمید امجد (نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و پژوهشگر تئاتر) و پانته‌آ بهرام (بازیگر تئاتر و سینما)، آیین نکوداشت استاد بهرام بیضایی (نمایش‌نامه‌نویس، فیلم نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و سینما) در تالار استاد جوانمرد برگزار می‌شود. 

آیین نکوداشت بهرام بیضایی

در این روز محمد رحمانیان (نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما) نیز به همراه گروهش نمایش‌نامه‌خوانی خواهند داشت از قسمتی از فیلم نامه ی "اشغال" نوشته ی بهرام بیضایی که توسط رحمانیان اقتباس نمایشی شده است.

سمینارها و آیین نکوداشت در هر سه روز، ساعت 18 آغاز می‌شود.

 گفتنی است علاقه مندان برای حضور در سمینارها و آیین نکوداشت می‌توانند به آدرس عمارت جدید خانه تئاتر؛ خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، پلاک 206، عمارت خانه تئاتر، سالن استاد جوانمرد مراجعه کنند.

بهرام بیضایی محمد رحمانیان محمود دولت آبادی سانسور آثار هنری سانسور در ایران محمد ابراهیمیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین