کد خبر: 1007 A

وقتی خون مشاور عالی رئیس جمهور به جوش می آید

وقتی خون مشاور عالی رئیس جمهور به جوش می آید

ایران آرت : شهرداری برای هر تکیه محرم چند میلیون وام بلا عوض داد؟؟؟؟

این بخشی از متن اکبر ترکان، مشاور عالی رئیس جمهور در واکنش به حادثه وحشتناک  پلاسکو  است؛ این متن که ساعاتی پس از فاجعه دامنه دار پلاسکو منتشر شد، انتقاداتی بسیار تیز و تند نسبت به مدیریت شهری بیان می کند؛ از خشم مندرج در متن پیداست خون مشاور عالی رئیس جمهور که به صراحت بیان شهرت دارد به جوش آمده. این یادداشت از این نظر حائز اهمیت دو چندان است که ترکان از بهمن 1392 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان است؛ ترکان نوشته:

صادقانه بگم دیدن تصاویر گریان و دستپاچه نیروهای امدادی که رسانه‌ها از دیروز مدام دارن روش مانور میدن برای من آزاردهنده شده. نیروهای امدادی که در نبود امکانات با تنها دارایی و سرمایه‌ای که براشون باقی مونده یعنی جونشون در حال امدادرسانی هستن.

 این  نیروهای امدادی با دود و آتش و سرما دارن می‌جنگن، خستگی ندارند

شرم بر شما  مسئولین بی کفایت ، لعنت بر شما دروغگویانی که با رای مردم تهران روی صندلی های شورای شهر و مجلس و وزارت و ...نشستین ،

حتی آسمان تهران هم میفروشین ، پس دیگر درد بی درمانتان چیست؟؟؟؟؟

کی این جیبهای بی انتهای شما پر خواهد شد و گور خود را خواهید کند از این مملکت ،

میگویی فریاد آتش نشانان راشنیدی ؟؟؟ چند بار فریاد زدند تجهیزات نداریم؟؟؟؟ چند بار فریاد زدند که تجهیزاتی هم که داریم نیاز به تعمیرات و بازدید دارد..  به گوش جان خریدین ؟؟؟؟

چطور میتونین اینطور وقیحانه نمک بپاشید بر زخمهای این ملت سرتا پا زخمی از دشنه دوستو دشمن ، درد بی درمانتان بی پولی بود؟؟؟؟ 

شهرداری برای هر تکیه محرم چند میلیون وام بلا عوض داد؟؟؟؟ به دستهای بریده عباس قسم جدم شرم داره از اینکه شمارو شیعه خودش بدونه .....

چقدر خرج ساختن ضریحهای طلا برای عتبات کردید که ائمه معصوم ما همیشه با زر و زیور و تجملات مبارزه کردند؟؟حتی در زمان حیات لباس نو و ارزشمند نمی پوشیدند تا درد فقرا را درک کنند....وای برشما که فرعون وار با آنان برخورد میکنید. ...

چقدر مخارج کمک به سوریه و لبنان و غزه و فلسطیت و یمن و .....را از جیب ملتی پرداختید که حتی پایتختش یک هلی کوپتر مجهز اطفاء و آب رسان  امداد و نجات ندارد و بودجه اش به خرید نمی رسد؟؟

آقای .... ، بجای اینکه اردوهای راهیان نور راه بندازی و مانور بدی که داری خرج بیرون آوردن یک پلاکو استخون از دل خاک میکنی ، آرمان همسنگراتو از زیر خروارها خاک دنیا پرستی و پولدوستی خودتون در بیارین ، چطور میتونین تو روی این ملت نگاه کنین ؟؟.

آهای بنیاد مستضعفان که تحت نظر رهبری هستی و صاحب ساختمان پلاسکو بعداز تصاحب ....و تمامی مسئولیتهای عدم امکانات به روز و ایمنی و خطرات ساختمان و بی توجهی به اخطارها به گردن توست ...چرا لال شده ای ؟؟؟و کسی از تو سخن نمی گوید؟؟؟

آیا در مقابل خونهای ریخته شده جوابی دارید ؟؟؟ای بدتر از داعش ها و هیتلرها و خونخواران دنیا؟؟؟

هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا آنچه شما نامردمان با جان انسان میکنند.

این یک حقیقت هست نه متن سیاسی در مورد حادثه دیروز

 

مهندس اکبر ترکان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین