کد خبر: 25340 A

تهدیدآقازاده‌‌ علیه شیلاخداداد:خاطرات مجردی‌‌ات‌ را لو می‌دهم!+فیلم

ایران‌آرت: هفتم شهریورماه بود که در ایران‌آرت ویدیویی از شیلا خداداد، بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کردیم که او در این ویدیو به تندی به آقازاده‌های جنجالی اینستاگرام اعتراض کرده بود. 
به گزارش ایران آرت، این بازیگر در واکنش به هتاکی پسر یکی از سیاستمداران سابق به مردم ایران گفته بود: "بدبخت بیچاره! خودت از کفش هفت میلیونی‌ات تعجب کردی! او همچنین در واکنش به صحبت‌های جنجالی آناشید حسینی، عروس سفیر  ایران در دانمارک نیز گفته بود: "دختر ما پول ندارد یک لباس بگیرد تنش کند، تو داری مبانی رنگ به ما یاد میدی؟ این خانم را خود جناب سفیر جدی نمیگیره که ما اینقدر جدی‌اش گرفتیم و راجع بهش حرف زدیم و توی اینستاگرام معروفش کردیم".

حالا اما ساشا سبحانی که خطاب خداد به او بود، واکنشی تندتر و تهدیدآمیز نشان داده. این آقازاده که پسر یکی از سفرای سابق ایران است خانم بازیگر را تهدید کرده که برخی موارد دوره مجری‌اش را فاش کند.

در حالی که موضع خداداد، موضع بسیاری از مردم ایران هم می‌تواند باشد که چرا برخی از آقازاده‌ها تا این حد لحن طلبکارانه به خود گرفته‌اند، باید منتظر ماند و دید چه اقدامی برای جلوگیری از فعالیت‌های تهدیدآمیز سبحانی صورت خواهد گرفت.

ویدیوی واکنش او به شیلا خداداد را می‌بینید:

 

 

 

 

iranart

 

 

شیلا خداداد آقازاده ها آقازاده ساشا سبحانی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    <b>اين الا....چرا خجالت نميکشه</b>

  • صدای مردم
    پاسخ

    <b>... این همه اعتماد به نفس رو چه افرادی به تو داده اند که با آبروی یک خانواده بازی کنی؟! اولا حرفهات و تهمتهات در ارتباط با خانم شیلا خداد هیچ مبنایی ندارد شنونده اش باید عاقل باشه . ثانیا توی بچه قرتی خجالت نمیکشی با این تهمت ها ، به کانون گرم یک خانواده لطمه وارد میکنی ؟!!! ثالثا ایشان شوهرشان را انتخاب نکرده ، بلکه شوهرشان به ایشان پیشنهاد داده ، پس ایرادی بر ایشان وارد نیست. امیدوارم همسر ایشان به حرف توی بچه پر رووووو که روی خون شهدا اسکیت کردید هیچ بهایی نده. تو با این تهمتهات دیگه کار خودت رو کردی ، دیگه چیکار می خوای بکنی که نکردی ؟! تا دنیا دنیاست چوبش رو خواهی خورد . این قانون دنیاست.
    پول مفت خوردن اعتماد به نفس کاذبی بهت داده ،یه وقت نجه به گلوت. مراقب باش از اون بالا نیافتی ، چون خیلی از بالا به پایین نگاه می کنی. یک کم کتاب بخوان بچه. گر چه اینقدر درگیر ظواهر هستی که بعید بدانم اینکار رو بکنی. تازه اگر هم بخوانی بعید بدانم حتی مفهومش رو درک کنی.

    نردبان این جهان ما و منی است /عاقبت این نردبان افتادنی است
    لاجرم آن کس که بالاتر نشست / استخوانش سخت تر خواهد شکست

    پس منتظر باش ...</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>... تو کی هستی که دختر مردم رو تهدید میکنی</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>خانم خداداد.بهتر است يك سوزن هم به خودتان بزنيد . نميتوانيد ديگران را نصيحت كنيد و خود هر طور دوست داريد عمل كنيد.</b>

  • قاسم
    پاسخ

    واقعا یکی باید حساب این آقازاده های پررو را برسه، حداقل با باباهاشون برخورد کنن که با پول مردم چنین موجودات بی خاصیتی را پس انداخته اند

  • دکتر
    پاسخ

    درود به شرفت خانم خداداد

  • اکبری
    پاسخ

    خانم خداداد شما با آقای خداداد عزیزی نسبتی داری؟

  • نسرین
    پاسخ

    شیلا جون شما تو قلب مردم ایران جای دارین

  • احمد توکلی
    پاسخ

    وقتی رانت ها حرف اول را بزنند، همین میشه. کفش هفت میلیونی میشه افتخار. از چنین آدمی توقع نمیره حرمت افراد را نگاه داره

  • شیلا
    پاسخ

    <b>تویی که برای زایمان میری خارج و ادای ادم های روشنفکر در میاری . نمی خواد از یه بچه ایراد بگیری. تو که جنس ما مردم نیستی . چون واسه یه بچه سه کیلویی کلی خرج می کنی که متولد ایران نباشه . الان داری حرف خلبان شهید می زنی؟؟؟
    راستی رتبه های یک ما باید برن خارج؟ این که میشه فرار مغزها. اتفاقا شما های به درد نخور باید برید خارج. </b>

  • محمد
    پاسخ

    پشت صحنه داشته این یکی هم؟ما چی فکر کردیم؟ همشهری تو هم!!!

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین